2022 10 04

Žvilgsnius traukianti „blondinė su mersu“: apie išlaipintą keleivį ir kitų taksistų grasinimus nuleisti padangas

Jei lankydamiesi Klaipėdoje pastebėsite taksi ženklu pažymėtą „Mercedes“ automobilį, kurį vairuoja blondinė, didelė tikimybė, kad matote Gintarę Beržanskienę. Prieš 5 metus taksiste pradėjusi dirbti Gintarė aplinkinių žvilgsnius traukia ir dėl to, jog yra moteris, ir dėl taksi vairuotojams neįprastos mašinos. „Kelionės metu prisipažino, kad labai bijo, kai vairuoja moteris“, – įvairias istorijas, nutinkančias su keleiviais, pasakoja ji.
Gintarė Beržanskienė
Gintarė Beržanskienė / Asmeninio albumo nuotr.

Iš pradžių turėjo konfliktų su kitais vairuotojais

Į taksi pasaulį Gintarė pasinėrė dar 2017 metais – kaip sako moteris, tris vaikus auginančiai mamai yra pakankamai sunku rasti darbą. Dėl šios priežasties vyras ją paskatino sėsti prie vairo, nes šią veiklą jis išbandė ir pats.

„Kas nori priimti moterį, kuri turi tris vaikus? Jie dažnai serga, todėl mama neateis į darbą – vis dar vyrauja labai skeptiškas požiūris. Per darbo pokalbį pasakius, kad turi tris vaikus, išgirsti, jog tau paskambins, bet iš karto supranti, kad taip nebus, – teigia G.Beržanskienė. – Vyras pasikalbėjo su savo vadovu, kuris pasiūlė pabandyti. Pabandžiau, patiko.“

Asmeninio albumo nuotr./Gintarė Beržanskienė
Asmeninio albumo nuotr./Gintarė Beržanskienė

Klaipėdoje taksiste ėmusią dirbti Gintarę nuo pat pradžių sužavėjo mintis, kad čia jos uždarbis priklauso nuo to, kiek dirba.

„Visada buvau maksimalistė, kartais dirbdavau net už kelis žmones, bet niekas dėl to didesnės algos nemokėdavo“, – pasakoja G.Beržanskienė.

Nors toks darbas Gintarei iš karto patiko, turėjo praeiti nemažai laiko, kol ją priėmė ir kolegos. Anot moters, prieš 5 metus, kai pradėjo dirbti, kiti taksi vairuotojai su ja kelis mėnesius net nesisveikino.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis