Ch.Mansonas – Jėzumi save vadinęs lyderis, privertęs pasekėjus žudyti

Įkalintas už keletą žmogžudysčių, nors savo rankomis nieko nenužudė. Įkvėpęs rašytojus, filmų kūrėjus ir muzikos atlikėjus. Sukrėtęs Holivudo pasaulį makabriškais savo sumanymų įvykdymais. Įtikinęs dešimtis jaunų žmonių atsiskirti nuo visuomenės, vartoti narkotikus, užsiimti orgijomis, pradėti apokalipsę ir... žudyti.
Charlesas Mansonas
Charlesas Mansonas / „Scanpix“/AP nuotr.

Charleso Mansono vardas prieš pusę amžiaus šiurpino pasaulinio garso aktorius ir pasiturinčius žmones, bijojusius likti savo pačių namuose. Jo įkvėptų nusikaltimų žiaurumas nuskambėjo daugelyje tarptautinės žiniasklaidos priemonių. Jo sukurto kulto gyvenimas uždaroje bendruomenėje iki šiol kelia daugybę klausimų.

1969-ųjų rugpjūčio 8 d. Mansono šeima vadinto kulto nariai nužudė penkis žmones, viena iš jų buvo 8 mėnesius nėščia aktorė Sharon Tate. Kartu buvo nužudyti trys jos svečiai bei namų prižiūrėtoją aplankęs vaikinas. Kitą naktį prie žudikų prisijungė dar du pasekėjai ir pats C.Mansonas, kuris ir tąkart nesitepė rankų. Savo pačių namuose buvo nužudyti verslininkai Leno ir Rosemary LaBiankai.

1967-aisiais, išėjęs iš kalėjimo, kur atliko bausmę už prekybą žmonėmis, C.Mansonas ėmė burti pasekėjus visoje Kalifornijoje. Nors dažniausiai prie jo grupės jungėsi jaunos merginos, dėl saugumo buvo kviečiama ir keletas vyrų, taip prisijungė (ir vėliau žudikais tapo) buvęs aktorius ir muzikantas – Charlesas „Texas“ Watsonas bei buvęs muzikantas, pornografinių filmų aktorius Robertas Beausoleilas.

Mansono šeimai, iš pradžių sudarytai iš 13 moterų ir 5 vyrų, reikėjo vietos įkurti komuną. Dėl apgyvendinimo C.Mansonas susitarė su buvusios vesterno filmavimo aikštelės šeimininku, kuris joje gyveno, turėjo ūkį ir augino žirgus, nuomojamus jodinėjimui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis
Šiame straipsnyje pateikiama informacija skirta asmenims nuo 18 metų, kurie pagal galiojančius LR įstatymus turi teisę naudotis tokio pobūdžio informacija. Jei jums nėra 18 metų, prašome spausti NE ir neatidaryti šio straipsnio. Jei jums jau yra 18 metų, spauskite TAIP tuo pačiu patvirtindami, kad vaizdinė ir grafinė informacija bus skirta tik jūsų asmeniniam naudojimui ir saugoma nuo nepilnamečių.
Taip
Ne