Kodėl veiklios moterys neranda vyrų?

Mokslininkai ištyrė, kodėl itin į darbą susikoncentravusioms moterims nesiseka meilėje. Jų darbas yra ta kliūtis, dėl kurios niekas nekviečia į pasimatymus, mat nuolatinis stresas darbe daug patrauklumo moteriai tikrai nesuteikia...
Kodėl veiklios moterys neranda vyrų?
Kodėl veiklios moterys neranda vyrų? / Fotolia nuotr.
Temos: 2 Vienišumas Stresas

Mokslininkai iš Suomijos Turku universiteto nustatė, kad mitai apie daug pasiekusias, bet vienišas karjeros moteris, niekaip nesurandančias nuolatinio partnerio, iš tiesų yra teisingi. Verslininkėms ir vadovėms nesiseka su vyrais ne dėl to, kad jos neturi laiko asmeniniam gyvenimui ar yra valdingos – tiesiog streso hormonas kortizolis paverčia jas mažiau patraukliomis už kitas.

 

Mokslininkai paprašė vyrų peržiūrėti daugybę dailiosios lyties atstovių nuotraukų ir sudėlioti jas pagal patrauklumą (nuotraukose matėsi tik moterų veidai). Mažiausiai patrauklios jiems atrodė tos, kurioms buvo nustatytas padidėjęs kortizolio lygis. Beje, tyrimas parodė, kad vyrams nėra patrauklios pernelyg liesos ar pernelyg daug riebaliukų turinčios moterys – jiems labiausiai patiko aukso vidurys.

 

Moterys, kurių organizme pernelyg daug streso hormono, ne tik dirba iki išsekimo: jos per mažai miega, nereguliariai maitinasi, retai sportuoja ir lepinasi grožio procedūromis. Taigi tokios dailiosios lyties atstovės negali pasidžiaugti puikia sveikata, o moters grožis, žinia, su ja susijęs tiesiogiai. 

 

Streso hormonas kortizolis neigiamai veikia imuninę sistemą ir didina metabolizmą. Tam tikru laikotarpiu (kai ne itin dažnai patiriamos stresinės situacijos), tai sveikatai neturi lemiamos įtakos, tačiau kai kai stresas lydi kasdien, kyla reali širdies ligų rizika.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų