03 19

Konkurencinio pranašumo spąstuose: ar tikrai tapsiu laimingas, jei būsiu geriausias?

Rinkos ekonomikos sąlygomis paremtoje visuomenėje siekti konkurencinio pranašumo yra normalu bei suprantama. Šis standartas atkeliauja iš verslo pasaulio, kuriame turėtų išgyventi tos įmonės, kurios savo klientui gali pasiūlyti kažką geriau, negu kitos. Toks požiūris persikelia į darbo rinką, o tuo pačiu, ir į savęs bei kito vertinimą.
Gabija Jurgelytė
Gabija Jurgelytė / Skirmanto Lisausko /15min nuotr.

Jau pradinėje mokykloje (jeigu ne darželyje) keliamas klausimas, ką galėsi pasiūlyti, kad taptum vertingu specialistu, išsiskirtum iš kitų, būtum paklausus? Tokiu būdu mes tikime ir savo tikėjimu prisidedame,
prie tikrovės kurioje mūsų asmeninė vertė būtų susijusi su tuo, kaip gerai galime save parduoti.

Pati savaime ši nuostata nėra klaidinga – adekvatu būtų renkantis ateities perspektyvas įvertinti jų realumą. Sunkumas kyla dėl to, kad ta darbo rinka, į kurią taikosi, tarkim, dabartinis aštuntokas, dar neegzistuoja.

Pasaulis, kuriame jam teks ieškoti savo vietos, dar nesusikūrė ir keičiasi jis be galo greitai. Kas paklausu buvo vakar (tarkim, vadybininko profesija), ar paklausu šiandien (tarkim, psichologo paslaugos), gali būti nereikalinga ateityje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis