Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Lėlės užkariauja vyrų širdis: neketina grįžti prie tikrų žmonių

Japonijoje randama vyrų, kurie tikras moteris išmainė į lėles. Ir ne tik lytiniams santykiams. Žurnalistų kalbinti vyrai – Masajuki Ozaki ir Senji Nakajima – sako visur leidžiantys laiką su lėlėmis: nuo naktų lovose iki pasivaikščiojimų gatvėse. Tokios lėlės populiarios ir kitose šalyse, o ateityje pasitelkdami dirbtinį intelektą tikimasi ir dar stipresnių patirčių.
Masayuki Ozaki su savo lėlių haremu
Masayuki Ozaki su savo lėlių haremu / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Jausčiausi blogai, jei ja tinkamai nesirūpinčiau. Taip po truputį tapau geresniu asmeniu. Jau niekada neketinu grįžti pas tikrus žmones“, – atvirauja lėlių mylėtojas Senji Nakajima.

Abu kalbinti vyrai kadaise buvo įsimylėję tikras moteris, bet jomis nusivylė. Pirkti dovanėles lėlėms pasirodė paprasčiau. Tiesa, tokiai tikroviškai iš pradžių reikia sutaupyti – ji Japonijoje kainuoja apie 6000 skaičiuojant doleriais. Su AFP žurnalistais kalbėję lėlių gamintojai sako, kad per metus parduoda apie 2000 lėlių.

„Iš pradžių lėles gaminome vien seksui, nes tokia paklausa – didžiausia. Tačiau ištobulėjus silikoninėms lėlėms, žmonės pradėjo kalbėtis su jomis“, – apie progresą pasakoja lėlių gamintojos „Orient Industry“ vadovas Hideo Tsuchiya.

Atsakinėti lėles sparčiai moko ir jų gamintojai. Kalifornijoje, San Diege, veikianti bendrovė pavadinimu „Abyss Creations“ gamina panašias lėles kaip kolegos Japonijoje, tik šiemet išleido dar įspūdingesnį modelį Harmony, kuri kainuoja 10 tūkst. dolerių. Lėlė susieta su programine įranga, kuri leidžia ne tik judinti galvą ar akis, bet ir primityviai kalbėti, mėgdžioti tam tikrą nuotaiką – būti suirzusi ar laiminga.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų