Mergaitės priverstos gintis nuo berniukų: po sijonais ėmė mūvėti šortus

Mergaitės, būdamos mokykloje, priverstos vilkėti šortus po sijonais, nes berniukai nuolat kilnoja jų sijonus, rašo portalas telegraph.co.uk.
Mokinės rašo ant lentos
Mokinės rašo ant lentos / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Mokytojų ir dėstytojų asociacijos prezidentė Mary Bousted pareiškė, kad seksualinis priekabiavimas buvo „normalizuotas“ tarp paauglių, todėl mokyklose mergaitėms nebesaugu.

Ji paaiškino, kad ši sijonų kilnojimo „praktika“, kai pakeliamas sijonas ir padaroma nuotrauka be mergaitės žinios, privedė prie to, kad mergaitės po sijonais vilki šortus.

M.Bousted teigimu, paaugliai fotografuoja, tuomet dalijasi savo vaizdais su draugais, kelia juos į socialinius tinklus.

Pasak jos, socialiniai tinklai – nauja terpė, kur iš mergaičių, įkėlus jų nuotraukas, tyčiojamasi.

„Nesu tikra, kad tėvai patarė mergaitėms vilkėti sijonus, nes jie veikiausiai nė nežino, kas vyksta. Manau, kad mergaitės susitarė tarpusavyje“, – kalbėjo dr. M.Bousted.

Jos manymu, tai yra būdas joms save apsaugoti: „O berniukams reikia padėti diskutuoti ir suprasti, kaip jų nevykę juokeliai gali pakenkti mergaitėms. Užuot mergaitėms vilkėjus šortus po sijonais, mes turime ugdyti geresnius santykius, taip pat pasirūpinti lytiniu švietimu, tuomet mergaitės išmoktų gerbti save, o berniukai jas.“

Pasak jos, sijonų kilnojimas yra platesnės problemos – seksualinio priekabiavimo – mokyklose dalis.

Ji sakė, kad daugybė mokytojų tampa liudininkais, kai prie jų mokinių seksualiai priekabiaujama. To mastai esą šokiruojantys. Pasak asociacijos vadovės, kiekvienoje mokykloje turėtų būti laikomasi politikos prieš seksizmą.

Statistika rodo, kad tūkstančiai vaikų ir paauglių ieško psichologinės pagalbos būtent dėl patirto seksualinio priekabiavimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis