Net penktadalis moterų negali pasipriešinti galingajai madai. Todėl nenuostabu, kad jos dėvi madingus, bet joms nepatinkančius drabužius...
Remiantis apklausa, kurią inicijavo myvouchercode.co.uk, didžiausią įtaką, renkantis ir dėvint drabužius, moterims turi žiniasklaidos priemonės, t. y. internetas, televizija, spauda ir pan. Atrodytų, sunku patikėti, kad dailiosios lyties atstovės tampa tokiomis mados įkaitėmis? Bet ar nepastebėjote, kad pakanka kuriai nors Holivudo dievaitei ar garsiam supermodeliui praeiti gatve pasidabinus vienu ar kitu drabužiu, ir milijonai moterų kaipmat ima mėgdžioti jų aprangos stilių. Šį sezoną madinga mėlyna spalva? Besiplaikstanti suknelė? Rankos parduotuvėse tik ir tiesiasi į tokius drabužėlius...
Taigi, šiek tiek statistikos: net 62 proc. moterų jaučia spaudimą pirkti drabužius, kurie yra madingi, o 27 proc. pripažino, kad šis procesas priklauso nuo situacijos ar tam tikro įvykio. 41 proc. dailiosios lyties atstovių, dėvinčių madingus, tačiau joms nepatinkančius drabužius, teigė, kad tokią įtaką daro žiniasklaidos priemonės, madų žurnalai, 36 proc. kaltino savo draugus, o 25 proc. – kolegas.
Markas Pearsonas iš myvouchercodes.co.uk teigia: „Mes norėjome atlikti apklausą ir išsiaiškinti, kokios grožio ir mados prekės labiausiai intriguoja moteris ir kodėl jos perka tai, kas joms nepatinka, ne jų skonio. Buvau šokiruotas sužinojęs, kad moterys ir toliau išleidžia didžiules pinigų sumas daiktams, kurių nė nemėgsta. Jeigu norima ir toliau žengti koją kojon su mados tendencijomis, geriau rinktis tokius daiktus, kurie nukainoti. Juk jei jis nepatinka, geriau už tai mokėti mažiau, ar ne?“