„Sidabrinė linija“ sulaukė 10 tūkst. eurų paramos

Naujausi tyrimai rodo, kad Lietuvos žmonės pastarosiomis savaitėmis išgyvena neigiamų emocijų šuolį. Beveik pustrečio karto išaugo nerimą jaučiančių gyventojų, dvigubai padidėjo liūdesį išgyvenančių šalies žmonių skaičius. Tokia emocinė savijauta dėl koronaviruso grėsmės ir jį lydinčio karantino ypač būdinga vyresnio amžiaus žmonėms. Draudimo bendrovė „Gjensidige“, reaguodama į jų atskirtį karantino metu, pokalbių linijai „Sidabrinė linija“ skiria 10 tūkst. eurų pagalbą. 
Garbaus amžiaus vyras kalbasi telefonu
Garbaus amžiaus vyras kalbasi telefonu / 123RF.com nuotr.

„Karantino metu vyresnio amžiaus žmonės yra izoliuoti ne tik nuo aplinkos, bet ir nuo savo artimųjų, kaimynų bei bičiulių. Šią atskirtį ypač jaučia nesinaudojantys internetu ir neturintys komunikacijos priemonių, kurios leidžia vaizdu bendrauti su kitais žmonėmis. Vienintelis jų bendravimo būdas – pokalbis telefonu. Prisidedame prie „Sidabrinės linijos“ veiklos suprasdami, kad pokalbiai pastaruoju metu vyresnio amžiaus žmonėms yra gyvybiškai svarbūs. Žmogiškojo ryšio šiomis dienomis reikia labiausiai“, – kalbėjo draudimo bendrovės generalinis direktorius Marius Jundulas.

Pasak M.Jundulo, draudimo bendrovė dovanoja pokalbius tiems, kuriems šiuo laikotarpiu labiausiai reikia kito žmogaus dėmesio, supratimo ir palaikymo. Už padovanotą sumą pokalbių linijos specialistai karantino metu atsakys į daugiau nei 5 tūkst. vyresnio amžiaus žmonių skambučių.

Šiais metais „Sidabrinės linijos“ komanda skaičiuoja rekordiškai išaugusį draugystės pokalbių ir emocinės pagalbos poreikį: sausį įvyko 1 955 pokalbiai (42 000 min.), vasarį – 2 082 pokalbiai (41 896 min.), kovą – net 2 804 pokalbiai (54 285 min).

„Sidabrinės linijos“ skambučių centro konsultantės ir reguliariai su vyresnio amžiaus asmenimis bendraujantys savanoriai ne tik nuramina bei paguodžia savo pašnekovus, bet ir suteikia jiems visą informaciją ir konsultacijas apie pandemiją, primena rekomendacijas, kaip dera elgtis saugant save ir kitus, registruoja fizinės pagalbos poreikius, bendravimo stokojantiems pristato galimybę reguliariai kalbėtis su bendraminčiais telefonu.

„Nors pastaruoju metu mūsų pašnekovai dažniausiai klausia, kiek čia viskas truks, kada galėsime vėl gyventi laisvai ir nevaržomai, kaip mano sodas, daržas, ar laiku gausiu pensiją, kaip tvarkyti sveikatos klausimus, kada dirbs gydytojai, tačiau už visų šių kasdienių klausimų slepiasi vienintelis dalykas – nerimas dėl ateities.

Už visų kasdienių klausimų slepiasi vienintelis dalykas – nerimas dėl ateities.

Ganėtinai dideliame negatyvios informacijos fone vyresnio amžiaus žmonėms labai svarbu išgirsti, jog viskas bus gerai, pandemija baigsis, jie sulauks reikalingos pagalbos, nebus palikti vieni likimo valiai. Mūsų darbas ir yra užtikrinti, kad to nerimo jiems būtų kuo mažiau“, – kalbėjo „Sidabrinės linijos“ vadovas Marius Čiuželis.

„Lietuvos žmonių emociniam saugumui skiriame ypatingą dėmesį. Mūsų trečius metus vykdoma socialinė iniciatyva „Rask laiko pokalbiui“ skatina žmones skirti daugiau laiko artimiesiems, mažinti visuomenės susvetimėjimą ir stiprinti saugumo jausmą. Kiekvienais metais prisidedame prie visuomenės emocinio klimato tyrimo. Emocinio saugumo tema tapo mūsų įmonės bendravimo filosofija“, – sakė draudimo bendrovės generalinis direktorius.

Kovo 25-30 d. „Žmogaus studijų centro“ atliktas tyrimas, prie kurio prisidėjo draudimo bendrovė, rodo, kad Lietuvoje nerimą patiriančių žmonių padaugėjo nuo 26,1 proc. iki 64,3 proc., jaučiančių liūdesį asmenų skaičius išaugo nuo 21,9 proc. iki 46,8 proc., išgyvenančių pyktį – nuo 19,8 proc. iki 35,6 procentų. Apklausą atliko „Baltijos tyrimai“.

Naujienų portalas 15min 2020-aisiais metais remia ir globoja 24 nevyriausybines organizacijas ir gerumo iniciatyvas, kurios kasdieniais darbais prisideda prie taip reikalingų pokyčių mūsų šalyje.

Šios iniciatyvos ir organizacijos, tarp kurių yra ir „Sidabrinė linija“, tapo antrus metus organizuojamo 15min projekto „Šiemet buvau geras“ ambasadorėmis, o jų darbai ir gerieji pavyzdžiai bus viešinami visus metus portale.

Daugiau apie projektą „Šiemet buvau geras“ skaitykite ČIA.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis