Skyrybų žmona paprašė vos po 40 dienų santuokos: šokiravo vienas vyro įprotis

Priežasčių, kodėl poros nusprendžia pasukti skirtingais keliais, būna pačių įvairiausių. Kai kurios iš jų gali net ir iš koto išversti. Štai neseniai viena moteris iš Indijos pareiškė norą su savo vyru išsiskirti vos po 40-ies santuokos dienų. O tai esą paskatino jo nepakankama higiena, rašo „The Economic Times“.
Skyrybos
Skyrybos / Shutterstock nuotr.

Ne vieną sukrėtusios bylos centre – moteris, gyvenanti Agroje, mieste Šiaurės Indijoje. Ji tariamai siekia skyrybų su savo vyru praėjus vos 40 dienų po jų vestuvių, kaip priežastį nurodydama, kad jis nesimaudo kasdien.

Moters teigimu, jos sutuoktinis maudosi tik kartą ar du per mėnesį, todėl nuo jo sklinda nemalonus kūno kvapas.

Indė kreipėsi į šeimos konsultavimo centrą Agroje, pareikšdama, kad negali gyventi su žmogumi, kurio higiena tokia prasta.

Pareigūnų apklaustas vyras paaiškino, kad išties maudosi tik kartą ar du per mėnesį, tačiau kartą per savaitę apsiplauna vandeniu iš Gango upės.

Pasak šeimos centro konsultanto, pora netrukus po santuokos pradėjo intensyviai ginčytis, todėl moteris grįžo į savo tėvų namus.

Po diskusijų su policija vyras sutiko labiau rūpintis savo higiena ir kasdien maudytis. Visgi jo žmona susitaikyti nelinkusi.

Apie išskirtines skyrybų priežastis žiniasklaidoje rašyta jau ne kartą. Štai neseniai „The New York Post“ paskelbė, kad vyras Taivane pateikė prašymą skirtis su žmona po to, kai ji pareikalavo sumokėti jai už seksą.

Anot vyriškio, tokią sąlygą sutuoktinė iškėlė neva dėl to, kad jis turi antsvorio ir yra prastas lovoje.

Kaip pranešama, moteris iš vyro imdavo po 15 dolerių kiekvieną kartą, kai jis norėdavo pasimylėti ar net pasikalbėti.

Skyrybų prašymą nagrinėjęs teisėjas vyro norą su žmona išsiskirti patenkino, motyvuodamas tuo, kad ši santuoka yra „šalta ir sunkiai pataisoma“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis