Su kokiomis moterimis nori susitikinėti vyrai? Atsakymas jus pradžiugins

Ar vyrai tikrai pasiruošę pažaboti savo ego? Tokios mintys lenda galvon, perskaičius portalo match.com atliktą apklausą.
George'as Clooney ir Amal Alamuddin
George'as Clooney ir Amal Alamuddin / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Kartojama – nori patikti vyrui, privalai būti moteriška, seksuali, patraukli, žavi, protinga. Tik! Šiukštu ne protingesnė ir ne sumanesnė nei mylimasis. Neva, vyriškiai itin skaudžiai išgyvena tai, kad jų damos daugiau uždirba ar yra labiau išsilavinusios. Tačiau visa tai tėra mitas (žinoma, ne visur, ne visada ir remiantis tik šios apklausos rezultatais).

Pasak match.com, vyrukai visai nieko prieš susitikinėti su moterimis, kurios yra protingesnės, labiau išsilavinusios ir uždirba daugiau nei jie patys. Ir netiesa tai, kad moteris, daranti karjerą, vyrams yra antipatiška, nepatraukli. Amerikietiško puslapio lankytojai kaip tik nurodė, kad jiems reikia šalia tokios moters, kuri žino, ko trokšta profesiniame pasaulyje ir yra šio to pasiekusi gyvenime.

Apklausoje dalyvavo 5675 respondentai, kurie dalinosi savo asmeninio gyvenimo ypatumais, moralinėmis vertybėmis ir pasakojo apie tai, kokios antrosios pusės norėtų.

Taip pat skaitykite: Vyro neištikimybė: kaip išgyventi tą skaudžią patirtį

Rezultatai džiugina: 44 proc. vyrukų teigia, kad ieškodami moters, pirmenybę teikia nepriklausomai damai, kuri sėkmingai kopia karjeros laiptais. 87 proc. tikina, jog nieko prieš susitikinėti su ta, kuri daugiau uždirba, yra protingesnė, intelektualesnė, labiau išsilavinusi.

43 proc. tikino, kad jiems puikiai tiktų ir tokia gyvenimo palydovė, kurios išsilavinimas toks pats, kaip jų pačių. Beje, net pusė vyrų pareiškė, kad nenorėtų susitikinėti su moterimi, kurios išsilavinimas būtų menkesnis nei jų.

Taip pat skaitykite: Situacija: seksualinis alkis. Kaip elgiasi vyrai ir moterys

Išvada? Vyrams patinka, kai šalia jų stovi savimi pasitikinti, žinanti, ko iš gyvenimo trokšta, kūrybinga ir drąsi moteris. Ir tai yra išties puiku! Toks santykių modelis buvo suskubtas pavadinti „The Clooney Effect“ (George'as Clooney vedė žavią, stiprią karjeristę, teisininkę Amal Alamuddin) ir daug kas tikisi, kad tokių „efektų“ tik daugės. 

Sužinokite daugiau, sekdami naujienas „Facebooke“!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis