V.Šatkauskienė moterims: „Supraskite esančios Michelangelo paveikslai, kuriems ne vieta tvarte“

Prieš septynerius metus Viktorija Šatkauskienė sirgo žvyneline, kuri buvo išplitusi po visą kūną ir vertė aplinkinius jos šalintis. Tačiau šeštadienį ji – visai kitokia – stojo prieš „Išdrįsk pradėti“ konferencijos auditoriją. Koučingo specialistė, lektorė kalbėjo apie charizmą.
Laiminga moteris
Laiminga moteris / 123rf.com

Jai charizmatiška moteris yra ta, kuri visų pirma nebijo vienatvės.

„Kuriai nereikia būti kažkieno žmona, kuriai nereikia įtikti, nereikia gražiai atrodyti, kad būtų mylima. Klientės man pasakoja, kad jų vyrai kažkaip negražiai elgiasi, ir prašo patarimų, kaip tai pakeisti. Bet kai norite, kad jūsų vyras elgtųsi kitaip, jūs prarandate charizmą“, – kalbėjo ji.

Lektorė atkreipė dėmesį, kad šiandien gausu kursų, kuriuose mokoma moteriškumo, „kaip nuplauti vyro kojas marmurinėje balėjoje“, kad atsirastų už ką jus mylėti, moko, kaip tapti charizmatiškomis.

„Tačiau iš tiesų tokiomis netampame. Charizma atsiskleidžia, kai nuo plaukų iki pirštų galiukų imame pasitikėti savimi. Kai suvokiame, kad esame Michelangelo paveikslas, kuriam ne vieta kabėti Alytaus tvarte, ir leidžiame svajoti sau apie daugiau.

Kai suvokiame esančios vertos ne dėl to, kad esame žmonos, mamos, gražios moterys ar mokslų daktarės, o dėl to, kad tiesiog gimėme, kad esame“, – dėstė V.Šatkauskienė.

Jos teigimu, charizmatiška moteris yra toji, už kurios žodžių slypi energija, ir kuri sugeba kalbėdama paliesti širdį.

„Charizma prasideda, kai baigiasi baimė vienatvei. Daug darome, kad būtume geresnės už kolegę, kad įtiktume tėvams, kad gautume lašelį meilės iš kitų asmenų. O kas, jeigu kiekviena pasakytų, kad jai gera būti su savimi? Aš atstoju nuo savo vyro, nesistengiu jo pakeisti, atstoju nuo savo nosies, kojų, šlaunų, atstoju nuo savo tėvų, kurie davė didžiausią sėkmę – gyvybę. Pasilieku su savimi čia“, – tęsė mintį lektorė.

Anot jos, charizma yra daugiau nei raidės jūsų varde, daugiau nei santuoka, daugiau nei išsilavinimas.

„Tai yra tai, ką jaučiate. Taip užsipildote. Aš galiu, aš noriu ir leidžiu sau, nes aš toks nuostabus paveikslas, gal kitoks nei dauguma, gal neatitinkantis taisyklių, bet vertas kabėti gražiausioje menėje. O menė, kurią galite sukurti, – jūsų siela“, – kalbėjo lektorė.

V.Šatkauskienės įsitikinimu, tik leisdamos sau tai, ko norime, prisipildome didelės jėgos.

Jos didžiausias pasiekimas esą yra šeima, o ne koks nors sertifikatas.

„Kai atsiduri didžiausioje duobėje, atsiranda resursų suvokti, kad yra kažkas daugiau nei vadinama nesėkmė, kad yra kažkas daugiau už skausmą, už tai, nuo ko veria mūsų krūtinę“, – įsitikinusi ji.

Tai, kas labiausiai skaudina šiandien, anot lektorės, gali duoti vertę ateityje. Galbūt liga, kurią patyrėte, privers ieškoti atsakymo ir suprasti daugiau?

„Kiekviename veiksme kiekvieną dieną galite pamatyti didelį stebuklą. Kiekviena iš jūsų turi skirtingą jėgą valdyti pasaulį. Tik jūs tai daryti norite kardu ar plunksna?

Kol eisite į karą, bandysite sukontroliuoti, žeminti kitus, operuoti save, tol pasaulis sukels karo situacijas, bet jeigu ištiesite delną ir paleisite papūsdami savo norą, bus kitaip. Aš gimiau čia, vadinasi, turiu ką duoti pasauliui“, – kalbėjo lektorė.

Jos teigimu, nereikėtų klausyti teisiančių, kurie rodys pirštu, kad „šitą vyras išdavinėjo, šita linksminosi, griūdavo nuo baro“.

„Kiekvieną dieną kažkas sakys, kad tu negali, bet moteris kaip vanduo, ji niekada nebūna vienoda. Kai leisite sau patikėti, kad jūs nuolat tekanti ir kintanti, niekas negalės pasakyti, kas jūs, kokia jums būti. Tik vadovaudamosi širdimi, nueisite ten, kur ir reikia“, – įsitikinusi V.Šatkauskienė.

Baigdama, ji priminė, kad kiekvienos moters viduje gyvena talentai, išskirtinė charizma ir jėga, kuri gali paliesti širdis.

„Supraskite esančios Michelangelo paveikslai, kuriems gana kabėti Alytaus tvarte“, – paragino ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis