Siekiant savo tikslų, C.J.Walker teko susidurti su didžiuliu neapibrėžtumu. Kaip finansuoti savo verslą? Ar gali nutikti taip, kad jos partnerystės žlugs? Ar jos produktai sulauks pirkėjų dėmesio? Ar koją pakiš negailestinga konkurencija ir rasizmas? Madam Walker, kaip ji anuomet vadinta, toli gražu nebuvo tikra dėl savo ateities, tačiau tai jos nesustabdė.
Aš esu mokslininkas, nagrinėjantis verslo strategiją ir verslumo reiškinį. Aš taip pat esu verslininkas, investuotojas-angelas (angl. investment angel) ir keleto startuolių bei novatoriškų įmonių valdybos narys. Man labai įdomu nagrinėti, kas lemia vieno ar kito inovatoriaus sėkmę ir nesėkmę, ir šiame straipsnyje norėčiau pasidalinti su jumis keletu savo įžvalgų bei atradimų.
Pradėkime nuo to, kad, nors galbūt popkultūra gali sudaryti jums įspūdį, jog kiekvienas puikius inovatorius dievina riziką, taip nėra. Keli per keletą dešimtmečius atlikti tyrimai parodė, kad novatoriai ir verslininkai nėra labiau linkę rizikuoti nei eiliniai žmonės.