Vyrų požiūris į moters seksualumą

Kartais moterys, žvelgdamos į kokią putnutę, lyg ir niekuo neišsiskiriančią bičiulę, stebisi: kodėl ji, o ne pripažinta gražuolė visada apsupta vyrų? Vyrams tokių klausimų nekyla: TIKRĄ moterį jie pajunta iš tolo...
Apsinuoginusi pora
Apsinuoginusi pora / Shutterstock nuotr.

Vertinant vien fiziologiniu požiūriu, seksualumą turėtų nulemti lytiniai hormonai: vyrų – testosteronas, o moterų – estrogenas, suteikiantis jų judesiams švelnaus tingumo. Moterų organizme irgi yra vyriško hormono testosterono – kuo jo daugiau, tuo moteris mažiau moteriška.

Manoma, kad aktyviu lytinio gyvenimo periodu moteris turi mažiau seksualinių partnerių nei vyras ir rečiau būna neištikima, o jos neištikimybės priežastys skiriasi nuo vyro. Pirmiausia neištikimybei ji turi būti pasiruošusi psichologiškai, tad į kairę vis dėlto dažniausiai suka moterys, turinčios emocinių problemų, pažeidžiamos ir nusivylusios. Jos lengvai sutinka ieškoti paguodos „guodėjo“ glėbyje. 

Išorė

O kaipgi atrodo pačios seksualiausios moterys? Vyrus itin traukia neaukštos, apvalių formų damutės – tokios, į kurias aukštos ir liesos gražuolės žvelgia iš aukšto. Bet tiesa tokia, kad 90 procentų vyrų rinktųsi prisirpusias uogas, o ne skalbimo lentas... Jei moters kūne beveik nėra riebalinio sluoksnio, jo savininkė ne itin linkusi džiaugtis lovos malonumais ir džiuginti jais savo partnerį, kaip kuri nors apvalaina moteriškė. Svarbu, kad būtų talijos ir klubų proporcijos. Pagalvojote, kodėl vyrai žavisi Beyonce, Jennifer Lopez ar Sofia Vergara? Pastatykite šalia jų, tarkim, Diane Kruger ar Gwyneth Paltrow, ir pamatysite, kas bus jų numylėtinės.

„Scanpix“ nuotr./Iš kairės: Sofia Vergara, Gwyneth Paltrow, Keira Knightley, Jennifer Lopez.
„Scanpix“ nuotr./Iš kairės: Sofia Vergara, Gwyneth Paltrow, Keira Knightley, Jennifer Lopez.

Bet formos, aišku, dar ne viskas – labai svarbu tai, kad moteris mėgtų skirti laiko savo išvaizdai (ne trūkumų skaičiavimui). Taigi natūralus makiažas, geras manikiūras ir sveika oda. Tokia moteris tarsi siunčia signalus, jog ji save vertina ir gerbia. Ir dar – visiškas mitas, jog vyrai pirmiausia pastebi moters krūtinę, kojas ir tuos kvailus 90/60/90. Vyrai vertina visumą – jei jiems patrauklus jūsų veidas, plaukai, lygi ir išpuoselėta oda, figūros centimentrai rūpės tik jums.

Liesėjimo manija kartais tikrai nužudo tą amžiną moteriškumą – sutrinka mėnesinių ciklas, atsiranda seksualinių problemų, nekalbant jau apie tai, kad dietų vergė būna beveik visada arba pikta, arba liūdna. O kaipgi vidinis, pasaulis, sakysite? Kas jame vyrus žavi?

Vidus

Pirmiausia – pasitikėjimas savimi, aktyvumas, gera nuotaika. O svarbiausia – teigiamas savęs vertinimas. Juk jei, sakykime, vidutinių fizinių duomenų ir vidutinių gabumų moteris myli save tokią, kokia yra, ir negraužia savęs dėl kiekvieno priaugto gramo ar nepasiekto karjeros laiptelio – ji tikrai bus mylima. Skirtingai nuo gražuolės prefekcionistės, kuri niurzgės dėl smulkmenų ir niekada nebus patenkinta savimi bei kitais.

Pro tokią moterį, kaip bebūtų gaila, vyrai dažnai praeis jos nepastebėję – jos nemeilę sau ir pasauliui išduos judesiai, eisena, žvilgsnis, kalbos maniera. Savimi patenkinta moteris atrodo kitaip: akys spindi, pečiai atpalaiduoti, nugara tiesi, galva aukštai iškelta. Ir ji šypsosi! Jos manieros dailios, švelnios, plaukiančios, o iš burnos byra ne rupūžės (nebent sėdėtų sporto varžybose ir retkarčiais nesusitvardytų). Ji miela, pasirengusi padėti, geranoriška ir optimistė, skleidžianti gerą aurą. Tačiau kartu – išdidi, žinanti savo vertę ir gebanti išlikti paprasta, nepasipūtusi.

Žodžiu, tikrai ne skudurėlis kojoms nusišluostyti ir ne kokia kvailutė, gebanti tik kilnoti priklijuotas blakstienas. Būtent tokią moterį susižavėjusiais žvilgsniais nulydi dauguma vyrų. Būtent tokios moters namuose nuolat žydi gerbėjų dovanotos gėlės...

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis