Aktorė M.Polikevičiūtė apie motinystę: „Nors ir nesame tobuli, visko galime išmokti“

Miglė Polikevičiūtė – teatro ir kino aktorė, įvertinta prestižiniais Lietuvos teatro ir kino apdovanojimais – „Auksiniu scenos kryžiumi“ ir „Sidabrine gerve“, sūnaus mama, taip pat gegužės 6 d. Vilniuje vyksiančios konferencijos „Sveika ir laiminga mama“ ambasadorė.
Miglė Polikevičiūtė
Miglė Polikevičiūtė / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Per dvylikos metų karjerą Miglė Polikevičiūtė yra sukūrusi daugiau nei 30 skirtingų vaidmenų teatre ir kine. Aktorė buvo šiltai žiūrovų priimta neseniai pasirodžiusiame TV seriale „Meilė gydo“.

Stop kadras/Miglė Polikevičiūtė
Stop kadras/Miglė Polikevičiūtė

Ką motinystė ir konferencija „Sveika ir laiminga mama“ reiškia pačiai Miglei?

„Augantis penkiametis sūnus – vienas didžiausių laimės šaltinių mano gyvenime. Motinystė – tai procesas, nuolatinis savęs, kaip Mamos, kūrimas.

Vaiko auginimas yra truputį kitoks, nei kažkada tikėjausi ar įsivaizdavau. Tačiau geroji žinia ta, kad nors ir nesame tobuli, visko galime išmokti!

​Džiaugiuosi galimybe būti šio nuostabaus renginio ambasadore ir pakviesti jus dalyvauti. Juk taip puiku kurti šviesesnį, mylintį pasaulį sau, savo

M.Polikevičiūtės mintys trumpame vaizdo interviu:

VIDEO: Miglė Polikevičiūtė – apie motinystę ir meilę sau

„Sveika ir laiminga mama“ misija – supažindinti moteris su naujausiomis sveikatingumo metodikomis ir asmeninio tobulėjimo sprendimais, padėsiančiais sėkmingai planuoti šeimos pagausėjimą, kurti tvirtus ir darnius poros tarpusavio santykius ir visokeriopai realizuoti savo moterišką prigimtį šeimoje ir už jos ribų.

Konferencija „Sveika ir laiminga mama“ įvyks 2018 metų gegužės 6 dieną, Vilniaus „Compensa“ koncertų salėje. Daugiau informacijos apie renginį galite rasti čia: https://www.mamosdiena.lt/.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis