Baigėsi socialinė akcija „You give, we give“: vaikų dienos centrams surinkta 30 tūkst. eurų

Per septynias savaites trukusią degalinių tinklo „Circle K Lietuva“ socialinę akciją „You give, we give“ vaikų dienos centrams ir pozityvios tėvystės skatinimo iniciatyvoms surinkta 30 tūkst. eurų., skelbiama pranešime žiniasklaidai.
Akcijos „You give, we give“ puodeliai
Akcijos „You give, we give“ puodeliai / „Circle K Lietuva“ nuotr.

Akcijos metu pirkdami kavą ne tik specialiai šiai iniciatyvai sukurtame, bet ir savo atsineštame puodelyje žmonės galėjo aukoti 6 ct arba kitą savo pasirinktą sumą. Visa klientų suaukota suma siekia beveik 13,4 tūkst. eurų. o „Circle K Lietuva“, kaip ir buvo įsipareigojusi, šią sumą ne tik padvigubino, bet ir suapvalino iki 30 tūkst. eurų, nes būtent tiek lėšų paramai buvo užsibrėžta surinkti akcijos pradžioje.

„Circle K Lietuva“ nuotr./G.Liaudanskas-Svaras ir D.Grybauskaitė
„Circle K Lietuva“ nuotr./G.Liaudanskas-Svaras ir D.Grybauskaitė

Surinkti pinigai atiteks organizacijos „Gelbėkit vaikus“ rengiamoms iniciatyvoms – vaikų dienos centrams bei pozityvios tėvystės mokymų programai finansuoti.

„Nors akcija rengiama jau antrus metus, šiemet ji tokia pat sėkminga, kaip ir praėjusiais metais. Manau, kad to priežasčių yra ne viena: tai ir paprasta paramos forma, ir jautri, tačiau ne gailestį sukelianti, o veikti skatinanti žinutė, ir, svarbiausia, visų šalies žmonių empatija bei noras padėti. Galiu drąsiai sakyti, kad esame neabejingi ir dosnūs, nes buvo aukojamos ir kur kas didesnės nei vienkartinės šešių centų sumos“, – akcijos rezultatus komentuoja „Circle K Lietuva“ generalinis direktorius Skirmantas Mačiukas.

„Circle K Lietuva“ nuotr./S.Mačiukas ir D.Grybauskaitė
„Circle K Lietuva“ nuotr./S.Mačiukas ir D.Grybauskaitė

2019 metais per šią Kanados kapitalo bendrovės „Circle K“ inicijuotą akciją organizacijai „Gelbėkit vaikus“ paaukota 24 tūkst. eurų.

S.Mačiuko teigimu, prie šiemetinės akcijos sėkmės prisidėjo ir vizualinis sprendimas – brolių tapytojų Algirdo ir Remigijaus Gataveckų sukurti riboto leidimo puodeliai. Be to, žinia apie akciją sparčiai sklido socialiniuose tinkluose, gyventojai aktyviai dalyvavo patys ir savo pavyzdžiu ragino prisidėti kitus. Iš viso per akciją parduoti 223 243 kavos puodeliai.

„Circle K Lietuva“ nuotr./Akcija „You give, we give“
„Circle K Lietuva“ nuotr./Akcija „You give, we give“

Pasak organizacijos „Gelbėkit vaikus“ vadovės Rasos Dičpetrienės, džiugina tai, kad gyventojai supranta socialinių iniciatyvų reikšmę bei nelieka abejingi visuomenėje vyraujančioms problemoms. Ji tikina, kad vaikų dienos centrai ir pozityvios tėvystės ugdymas yra glaudžiai susiję, kadangi vaikų dienos centruose laiką dažniausiai leidžia vaikai, kurių namuose trūksta pozityvių auklėjimo metodų.

Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Rasa Dičpetrienė
Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Rasa Dičpetrienė

„Pozityvios tėvystės programa, įtraukta į „Gelbėkit vaikus“ strategiją, gali tapti galinga prevencijos priemone, parodančia tokių įgūdžių stokojantiems tėvams, kad vaikus galima sėkmingai auklėti ir be bausmių. Šiuo metu esame numatę dvejus lektorių ir 15 tėvų grupių mokymus skirtinguose Lietuvos regionuose.

Mūsų didysis tikslas – iki 2022-ųjų kovo pabaigos parengti kelias dešimtis sertifikuotų lektorių ir apmokyti apie 200 tėvų. Tad svarbus kiekvienas suaukotas ir iš rėmėjų gautas euro centas, kuris taps kažkieno naujo gyvenimo etapo pradžia“, – sako R.Dičpetrienė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis