Po vienu stogu patogiai subūrę madingų drabužių bei kokybiškų mokyklinių prekių prekybos vietas, pramogų erdves, restoranus ir net grožio vaikams paslaugas, prekybininkai šeimas kviečia pasiruošimą rugsėjui paversti ne iššūkiu, o malonumu.
Turi gerą žinią
„Vilnius Outlet“ marketingo vadovas Edgaras Valickas pastebi – artėjant rugsėjui, mokyklinio amžiaus vaikus auginantys tėvai labai dažnai ima spręsti dilemą – kaip tinkamai pasiruošti mokyklai? Todėl, jo teigimu, kasmet artėjantis naujas mokslo bei žinių sezonas tampa nemenku išbandymu, nes moksleivius norisi suruošti ir kokybiškai, ir už draugiškas kainas.
„Įprasta, kad dėl šios priežasties rugsėjis kelia nemenka stresą. Imame svarstyti, kaip mokyklai pasiruošti, pasipuošti, apgalvoti kiekvieną detalę. O tai neretai pareikalauja daug laiko, jėgų bei finansų. Tačiau mes norime paneigti tokį stereotipą. Viską mokyklai siūlome vienoje vietoje ir išpardavimų kainomis. Tikime, kad rugsėjį galima pasitikti nestandartiškai – išsirinkus stilingiausius drabužius, kokybiškiausias mokyklines prekes, su visa šeima pasimėgavus skaniausiu maistu restoranuose, pasidžiaugus pramogomis, netgi – madingai nusikirpus. Todėl kviečiame pamiršti visus rūpesčius – padėsime greitai, lengvai ir už gerą kainą pasiruošti bei pasipuošti mokyklai“, – sako E.Valickas.
Anot jo, dalis šalies prekybininkų pernai skaičiavo – pagrindinių mokinio prekių krepšelis, lyginant su 2021-ųjų kainomis, ūgtelėjo 35 proc. Tačiau šiemet, E. Valicko teigimu, tikėtina, kad šis skirtumas bus dar didesnis. „Kainos Lietuvoje pastaruoju metu kilo stebėtinai aukštai. Todėl prekių brangimas fiksuotas visuose segmentuose ir mokinio krepšelis – ne išimtis. Visgi mes turime gerą žinią. Kainos „Vilnius Outlet“ parduotuvėse visada yra mažesnės, nes joms kasdien taikomos nuo 30 iki 70 proc. nuolaidos“, – pažymi E.Valickas.
Instagramiškiausia vieta Vilniuje
Kasdien taikydamas nuolaidas nuo pradinės visų prekių kainos, visai šeimai skirtas išparduotuvių ir laisvalaikio prekybos centras jų nemažina kokybės sąskaita. Todėl apie tai kalbantis E. Valickas akcentuoja – „Vilnius Outlet“ pirkėjams siūlo gausų mokinio krepšelio asortimentą, kuriame – garsiausi prekės ženklai ir itin kokybiška produkcija.
„Mūsų išparduotuvėse galima rasti bene viską, ką jau pamėgę Lietuvos pirkėjai. Siūlome „Mango Kids“, „Zara Kids“, United Colors of Benetton“ ir kitų žinomų prekės ženklų asortimentą. Išsirinkus madingiausius drabužius bei avalynę, kanceliarinių bei mokyklinių prekių kviečiame užsukti į „Pegasas Outlet“ ar „Oliver Pop Up“ parduotuves. O po apsipirkimo vaikai gali pasigražinti tik jiems skirtoje kirpykloje „Čik Čik“ ir, sutaupius būtiniausioms prekėms mokyklai, papramogauti „Sky Park“, „Zuikių miesto“ erdvėse, pasilepinti viename iš 23 mūsų restoranų“, – kviečia E.Valickas.
Tačiau tai, papildo jis, dar ne viskas, ką šeimoms siūlo „Vilnius Outlet“. „Jei, apsilankius pas mus, prireiks pamaitinti ar perrengti mažuosius, turime įrengę patogų ir erdvų visos šeimos kambarį. Jame rasite kėdutes, vystymo stalus bei mikrobangų krosnelę maistui pašildyti. Be to, šis kambarys jau vadinamas vienu instagramiškiausių ir patogiausių visame Vilniuje. Tai įrodo ir čia vykusi mūsų „Atgal į mokyklą“ fotosesija, kurios kadrais dalinamės su skaitytojais“, – šypsosi „Vilnius Outlet“ marketingo vadovas.