2022 09 17

Gydytoja apie vaikų pratinimą ant puoduko: „Pasaka, kad įmanoma išmokti per tris dienas“

Vaikų atpratinimas nuo sauskelnių yra itin svarbus etapas tiek pačiam vaikui, tiek visai šeimai. Tačiau nuo ko pradėti ir kokių klaidų nedaryti? Įsitikinimų, kuris būdas greičiausias ir geriausias, yra labai daug – vieną sako specialistai, antra močiutės ir seneliai, o trečia – pačių mamų patirtis.
Gydytoja Erika Žėkaitė-Vaišnienė pasakoja, kas padės atsisakyti sauskelnių
Gydytoja Erika Žėkaitė-Vaišnienė pasakoja, kas padės atsisakyti sauskelnių / 123RF ir asmeninio archyvo nuotr.

Vaikų ligų ir neonatologijos gydytoja rezidentė Erika Žėkaitė-Vaišnienė, socialiniuose tinkluose pažįstama kaip „Mamytologija“ turinio kūrėja, šia tema išleido knygą, kuri vadinasi „Puoduko reikalai. Kada, kaip ir kodėl mokyti vaikus naudotis tualetu?“

Pakalbinome knygos autorę apie tai, kas svarbu mokant vaiką tualetų reikalų ir nuo ko pradėti, kad šis procesas būtų sklandus. Paklausta, kas paskatino išleisti knygą šia tema, Erika sako, kad pirmiausia jai tai buvo įdomu ir aktualu kaip mamai, taip pat – kaip gydytojai.

„Kai mano vaikas buvo 2–3 metų, aš labai daug dirbau priėmime su tokio paties amžiaus vaikais. Pastebėjau, kad tėvams ši tema labai aktuali. Kilo mintis pasidomėti, kokios informacijos ir literatūros šia tema turime Lietuvoje, ką apie tai kalba mokslininkai. Juk jeigu iškyla problemos su šlapinimusi, iškart turime daug specialistų, kurie padeda – nuo nefrologų iki chirurgų ar gastroenterologų, o kai kalba eina apie sveikus vaikus ir jų mokymąsi reikalus atlikti ant puoduko, informacijos man pasirodė nepakankamai“, – kalba gydytoja.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis