Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Į nuožmią vaikiškų prekių rinką atėjo su nišiniu asortimentu: pasisekė taip, kad net nukopijavo konkurentai

Prancūzija pasaulyje garsėja savo aukštąja mada, kulinarija ir kultūra, tačiau prancūziškos prekės vaikams, o ypač – Lietuvos rinkoje, yra retas ir gana neįprastas pirkėjų pasirinkimas. Todėl ir tokio asortimento prekybininkų mūsų šalyje – išties nedaug. Visgi sprendimas siūlyti vaikiškas prancūziškas prekes tuomet, kai lentynos pilnos nebrangių masinės gamybos alternatyvų, pasirodė gera idėja prekės ženklo LE KUKU įkūrėjai Daliai Laurinaitei. Neseniai ji savo butikinės parduotuvės duris atvėrė prekybos centre „Ogmios miestas“, kviesdama mažuosius auginančius tėvus pasidairyti po originalų, kokybišką, išskirtinį bei širdimi atrinktą asortimentą. Kodėl pastarąjį jau ėmė kopijuoti konkurentai, pasakoja LE KUKU įkūrėja ir vadovė D. Laurinaitė.
Į nuožmią vaikiškų prekių rinką atėjo su nišiniu asortimentu: pasisekė taip, kad net nukopijavo konkurentai
Į nuožmią vaikiškų prekių rinką atėjo su nišiniu asortimentu: pasisekė taip, kad net nukopijavo konkurentai / „Le Kuku“ nuotr.

Sužavėjo prancūziškas subtilumas

Siūlyti nišinius produktus ir tikėtis sėkmės vaikiškų prekių rinkoje, kurioje konkurencija – milžiniška, gali pasirodyti išties beprotiška idėja. Tačiau D.Laurinaitė galvojo kitaip. Mintis įkurti verslą jai pačiai kilo iš originalių ir išskirtinių vaikiškų prekių stygiaus, kurį jautė būdama mama.

„Idėja kilo iš trūkumo. Trūkumo originalių, išskirtinių prekių vaikams. Jį jaučiau pati, kaip mama. Auginu dabar jau 6 metų mergytę ir visada susidūriau su tuo, kad, norėdama įsigyti kitokių prekių vaikams, nesvarbu, tai – kokybiški žaislai, lavinantys žaidimai, kūrybiškumo priemonės, kuprinės ar mažiesiems tikrai patogios termo gertuvės, plataus jų pasirinkimo Lietuvoje nėra. Todėl norėjau atvežti į Lietuvą nematytas, naujas, išskirtines prekes vaikams”, – pasakoja D.Laurinaitė.

Sugalvojusi verslo idėją, ji svarstė, koks pavadinimas labiausiai tiktų naujam prekės ženklui. „Mažylius augindami, dažnai žaisdami vartojame žodį „Kuku“. Prancūziškai jis skamba „CouCou“, tad pridėjome artikelį „Le“ ir taip gimė mūsų pavadinimas“, – šypsosi D.Laurinaitė.

„Le Kuku“ nuotr./Į nuožmią vaikiškų prekių rinką atėjo su nišiniu asortimentu: pasisekė taip, kad net nukopijavo konkurentai
„Le Kuku“ nuotr./Į nuožmią vaikiškų prekių rinką atėjo su nišiniu asortimentu: pasisekė taip, kad net nukopijavo konkurentai

Tačiau Prancūzija tapo ne tik šio verslo įkvėpėja, bet ir šalimi, iš kurios atvykusiomis prekėmis užpildomos LE KUKU butiko lentynos. Paklausta, kodėl nusprendė rinktis būtent prancūzišką asortimentą, pašnekovė sako susižavėjusi išskirtine šio krašto kultūra.

„Prancūzija visada pasižymėjo savo nepaprastu stiliumi. Jį atspindi ir prancūzų kuriamos prekės vaikams. Ar tai būtų žaislas, kilimas mažųjų kambariui, sienų lipdukai, ar stalo įrankiai – viskas labai subtilu ir išbaigta iki paskutinių detalių“, – kalba D.Laurinaitė.

Sėkmę ėmė nukopijuoti

Toks nišinis verslo modelis, pasakoja LE KUKU įkūrėja, netruko atnešti sėkmės. Anot D.Laurinaitės, rinktinės prancūziškos prekės vaikams pelnė tiek mažųjų jų vartotojų, tiek ir tėvų simpatijas. O užsukę į šį butiką, pirkėjai džiaugiasi įsigiję originalių žaislų, kurių nebuvo matę niekur kitur.

„Le Kuku“ nuotr./Į nuožmią vaikiškų prekių rinką atėjo su nišiniu asortimentu: pasisekė taip, kad net nukopijavo konkurentai
„Le Kuku“ nuotr./Į nuožmią vaikiškų prekių rinką atėjo su nišiniu asortimentu: pasisekė taip, kad net nukopijavo konkurentai

„Visada stengiamės į Lietuvą atvežti čia dar neregėtų, kitų prekybininkų neturimų prekių. Nuolatos ieškome kažko naujo, tačiau kartu esame labai stipriai orientuoti į kokybę. Mūsų tikslas - kad žaislai, žaidimai ir visos prekės keliautų iš kartos į kartą, o ne būtų vienkartinės. Todėl jos ir kokybiškos, ir saugios vaikams bei gamtai. Prekes atrinkdami rūpinamės, kad produktų gamybai būtų panaudota kuo mažiau plastiko. O jei jo ir yra, domimės, ar pastarasis perdirbtas, neturi kenksmingų medžiagų mažiesiems. Netgi mūsų siūloma dekoratyvinė kosmetika vaikams – iš organinių ūkių, be jokių chemikalų“, – pabrėžia pašnekovė.

Anot jos, šiandien, kai rinka pilna nebrangių alternatyvų ar net kenksmingų vaikiškų produktų, LE KUKU siūlo asortimentą, kuris – ir saugus, ir stilingas bei originalus. Tačiau, priduria D.Laurinaitė, tai netruko pastebėti ir konkurentai.

„Jei verslo sėkmę būtų galima matuoti asortimento plagijavimu, tai mums iš tiesų sekasi. Esame pirmieji, atvežę prancūziškas prie sienos klijuojamas magnetines lentas į Lietuvą. Jos taip išpopuliarėjo, kad buvo pradėtos kopijuoti. Juokiamės stebėdami, kaip dabar kone kas antroje parduotuvėje siūlomi magnetinių lentų padirbiniai. Nesivarginama net keisti magnetukų, pačio lentų dizaino. Viskas kopijuojama ir parduodama pigiau. Tačiau prieš šias kopijas perkant vertėtų pasidomėti, ar prekėms atlikti degumo, įkvepiamų cheminių medžiagų testai, ar turimi visi sertifikatai, įrodantys, kad jos – saugios vaikams. Tik originalūs produktai gali tuo pasigirti“, – akcentuoja ji.

Bičiulių ratas nuolatos auga

Dabar LE KUKU savo bičiuliams pristatėme naujas, nešiojamas magnetines lentas, kurių nereikia klijuoti prie sienų – jas galima su savimi pasiimti į keliones lėktuvu ar automobiliu. Todėl D.Laurinaitė su kolegomis juokaudami laukia, kada produktai vėl bus nukopijuoti.

„Le Kuku“ nuotr./Į nuožmią vaikiškų prekių rinką atėjo su nišiniu asortimentu: pasisekė taip, kad net nukopijavo konkurentai
„Le Kuku“ nuotr./Į nuožmią vaikiškų prekių rinką atėjo su nišiniu asortimentu: pasisekė taip, kad net nukopijavo konkurentai

„Iš kitos pusės liūdna, kai dažnai nesistengiama atrasti naujovių ir atvežti jas į Lietuvą. Einama lengviausiu keliu, nors galėtų būti ir kitaip. Tačiau mes nežadame sustoti. Plečiame asortimentą, ieškome, kuo nustebinti rinką. Todėl LE KUKU jau galima įsigyti prancūziškų vežimėlių vaikams, turime balansinių dviratukų-paspirtukų-triratukų viename. Siūlome ir maniežus mažiesiems, ir daugkartinius spalvinamus stalus, itin lengvai nuo visų paviršių nuplaunamus flomasterius“, – savo asortimentą pristato D.Laurinaitė.

Jos vadovaujamame butike, kuris įsikūręs „Ogmios mieste“, pirkėjai gali rasti visko – nuo įvairiausių prancūziško dizaino kilimų mažųjų kambariams iki sienų lipdukų. Taip pat – stalo įrankių, lėkščių, „Moulin Roty“ projektorių, pasakų kino dėžučių, netgi ekologiško nagų lako vaikams.

„Kiekviena LE KUKU prekė yra išieškota ir atrinkta su meile. Žmonės, kurie vertina kokybę ir ieško kitokių, išskirtinių prekių savo mažiesiems, mus atranda. O tada – lieka drauge. Tai ir yra didžiausias mūsų įvertinimas“, – dalinasi prekės ženklo įkūrėja.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų