Kalėdinės prekybos karštinė: kai vadovai tampa Kalėdų senelio nykštukais

Kuo panašūs lietuviai į studentus? Tūkstančiai lietuvių vis dar karštligiškai ruošiasi Kalėdoms lyg studentai paskutinę naktį egzaminui. Automobilių spūstys mieste, sausakimši prekybos centrai ir vienas po kito kas sekundę krentantys nauji užsakymai elektroninėse parduotuvėse, kuriuos reikia supakuoti, išsiųsti ir pristatyti iki Kalėdų.
Marius Butauskas
Marius Butauskas / Asmeninio arch. nuotr.

Misija įmanoma? Taip, jei visa komanda su vadovu priešaky tampa Kalėdų senelio nykštukais ir skuba į pagalbą – padėti sandėlio darbuotojams rūšiuoti ir pakuoti dovanas.

Vieno didžiausių Lietuvoje prekybos centro internete „Varle.lt“ įkūrėjas ir vadovas Marius Butauskas šventiniu periodu šiltą ir patogų darbo kabinetą iškeitė į sandėlį. Ir taip jau 14 metų. Paskui jį ten išsikraustė ir dauguma administracijos komandos narių, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Asmeninio arch. nuotr./Marius Butauskas
Asmeninio arch. nuotr./Marius Butauskas

„Rūpinamės, kad visi klientai gautų dovanas iki Kalėdų. Padedame sandėlio darbuotojams atrinkti, pakuoti, sudėlioti prekes į paletes. Laikas mus spaudžia, tad reikia tapti pakavimo ekspertais ir „mušti“ rekordus. Mano rekordas – 30 supakuotų siuntų per valandą. Dar yra kur tobulėti, nes patyrę sandėlio darbuotojai gali supakuoti net 100!” – šypsosi M. Butauskas, kuris drąsiai imasi iniciatyvos padėti komandai per darbymetį.

Kalėdinių dovanų pirkimo bumas, reikalaujantis papildomų pajėgų sandėlyje, prasideda jau nuo „Black Friday“ išpardavimų savaitgalio. Šiam laikotarpiui į darbą papildomai priimami apie 5 nauji darbuotojai.

„Biuro darbuotojams nėra jokių nurodymų kraustytis dirbti į sandėlį. Kadangi esame draugiška komanda, tai mielai padedame vieni kitiems, palaikome komandinę dvasią. Ir ne dėl viršvalandžių ar papildomų pajamų. Tai kaip smagus nuotykis ir savęs išbandymas kitokiame amplua. Galėsiu prie savo kompetencijų Linkedin‘e įrašyti „pakuotojas,” – juokiasi el. parduotuvės vadovas M. Butauskas.

Asmeninio arch. nuotr./Marius Butauskas
Asmeninio arch. nuotr./Marius Butauskas

Išbandžiusi naujas kompetencijas sandėlyje vadovų komanda pasisemia geros nuotaikos, optimizmo, dalinasi nuotykiais, prie arbatos ir sausainių pasakoja istorijas.

„Ši tradicija man – tai ne tik padėti susitvarkyti su kalėdiniu krūviu, bet ir galimybė iš arti susipažinti su kasdieniais iššūkiais, kuriuos patiria mūsų sandėlio darbuotojai, - sako įmonės vadovas. – Žinoma, ne mažiau svarbu ir prisidėti prie to, kad kiekviena siunta pasiektų klientą su meile, rūpesčiu ir laiku. Per šiuos metus mūsų sandėlio komanda augo ir tobulėjo. Kiekvienas siuntinys, net tas, kurį „puikiai" supakavau aš, yra mūsų darbo ir įsipareigojimo atspindys“.

Asmeninio arch. nuotr./Marius Butauskas
Asmeninio arch. nuotr./Marius Butauskas

Mylimiausios el. parduotuvės Lietuvoje nominaciją šįmet pelniusi „Varlė.lt“ stabiliai auga: nuo prekių asortimento, verslo partnerių skaičiaus iki apyvartos didėjimo. Verslo partnerių, norinčių prekiauti šioje platformoje (marketplace) padaugėjo iki 400, prekių asortimentas išaugo iki 1,7 milijono.

„Šie pasiekimai rodo, kad esame populiarus apsipirkimų taškas internete, o klientai mumis pasitiki. Stengiamės konkuruoti žemomis kainomis, plačiu asortimentu ir būti labiausiai į klientą orientuota įmone“, – teigia prekybos centro internete įkūrėjas M. Butauskas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis