Kviečia džiaugtis vaikų išdaigomis: sunkiai sergančių vaikų tėvai tokios galimybės neturi

Labdaros iniciatyva „Happimess“ pristatė reklamos kampaniją „Pridirbau tėvams džiaugsmo“, kviečiančią dažniau pradžiuginti sunkiai sergančius vaikus auginančias šeimas. Kampanijos tikslas – ne tik paskatinti finansiškai prisidėti prie tokių šeimų gerovės, bet ir kitu kampu pažvelgti į tai, kas savaime suprantama sveikų vaikų tėvams – didžiausiu kantrybės išbandymu tampančias jų išdaigas, rašoma pranešime spaudai.
Vaikai
happimess / 123RF.com nuotr.
Temos: 2 Vaikai Labdara

„Dažais apipieštos sienos, sukarpytos užuolaidos ar nukirpti sesės plaukai – paprastai tėvus iš vėžių išmušančios šunybės. Mes pakvietėme įsivaizduoti, kas būtų, jei tokių išdaigų nebūtų tekę patirti? Sunku patikėti, bet yra tėvų, kuriuos vaikiškos išdaigos pradžiugintų labiau už viską“, – sako iniciatyvos vadovė Milda Mizarienė.

Būtent apie stipresnius, savarankiškesnius vaikus ir didesnes jų galimybes nuolat svajoja „Happimess“ labdaros iniciatyvos globojamos šeimos. Kūrybinės agentūros „Clinic 212“ įkurtos iniciatyvos komanda jau šeštus metus stengiasi gerinti globojamų šeimų gyvenimo sąlygas, teikti psichologinį palaikymą, pildyti sergančių vaikų ir jų mamų svajones, prisidėti apmokant nekompensuojamus medikamentus, procedūras ir kitas gydymui reikalingas priemones.

Organizatorių nuotr./happimess
Organizatorių nuotr./happimess

Tiek pat laiko veikia ir „Happimess“ labdaros vaikams parduotuvė Vilniuje – pirmoji tokia Lietuvoje, skatinanti vaikus saugoti Žemę, domėtis atsakingu vartojimu ir dalijimusi daiktais. Lėšos, gautos pardavus paaukotus daiktus labdaros parduotuvėje, skiriamos iniciatyvos globojamoms šeimoms.

Palengvinti sergančių vaikų kasdienybę galima skiriant savo 1,2% GPM dalį „Happimess“ labdaros iniciatyvai: https://happimess.lt/vienas/

Prie „Happimess“ vykdomos veiklos galima prisidėti ir kitais būdais: https://happimess.lt/kontaktai/aukojimo-budai/

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis