2023 12 20

Psichologė – apie konteinerius „blogiems vaikams“: išmokome nebemušti vaikų, bet gerbti – dar ne

„Daug jausmų kelia toks poelgis: ir liūdesį, ir pyktį. Viena – kai matai patį užrašą ir pasidalinimus socialiniuose tinkluose. Kita – kai matai komentuojančių žmonių reakcijas. Kažkas rašo, kad „tai pralinksmino mane, praskaidrino mano dieną“, o žmonės, kurie sako, kad tai nėra juokinga, užsipuolami. Skaudu matyti, kad vaikai vis dar nėra gerbiami“, – sako vaikų ir paauglių psichologė Milda Kielė.
Psichologė M.Kielė sako, jog tokie užrašai – tikrai ne nekaltas „pokštas“
Psichologė M.Kielė sako, jog tokie užrašai – tikrai ne nekaltas „pokštas“ / Deinoros Rudėnaitės / Facebook nuotr. / 15min koliažas

Socialiniame tinkle „Facebook“ savo paskyroje pasidalinusi nuotraukomis, kuriose matyti konteineris su užrašu „konteineris blogiems vaikams“, ji paaiškino, kodėl toks poelgis prilygsta patyčioms.

„Facebook“ nuotr./Nekaltas pokštas ar patyčios?
„Facebook“ nuotr./Nekaltas pokštas ar patyčios?

„Vienoje FB grupėje šios nuotraukos buvo pateiktos kaip humoras, o visi, kas sakė, kad nejuokinga, buvo apkaltinti nesuprantantys juokų. Jeigu reikia, pabūsiu nesuprantančia juokų, bet pasakysiu kelis svarbius dalykus:

  • Vaikai nėra blogi. Kartais (arba dažnai) jie elgiasi netinkamai, bet jie nėra blogi.
  • Nors dažnai sakoma, kad vaikai manipuliuoja, aš tam nepritariu. O čia yra suaugusiųjų manipuliacija.
  • Kai šventė ir magija naudojama prieš vaiką, tai tampa botagu.
  • Galiausia, konteineris – vieta šiukšlėms, tam, kas nereikalinga. Nei vienas žmogus neturi atsidurti konteineryje.

Kiekvienas vaikas, o manau ir suaugęs, per šiuos metus buvo pasielgęs netinkamai. Vaikai elgiasi netinkamai ne dėl to, kad yra blogi, o dėl to, kad:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis