„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Ragina bendradarbiauti kovojant su nelaimėmis

„Parodyk nelaimei raudoną kortelę“ – ragina Lietuvos Raudonasis Kryžius (LRK) naujoje savo kampanijoje ir tarsi futbolo aikštelėje kviečia nelaimes, kurios kasdien užklumpa žmones, sodinti ant suolelio. Kampanijoje LRK tvirtina, kad raudoną kortelę parodyti nelaimei gali kiekvienas žmogus – skiriant savo 1,2% nuo gyventojų pajamų mokesčio (GPM) Lietuvos Raudonajam Kryžiui ir tokiu būdu remiant trumpojo humanitarinės pagalbos numerio 111 veiklą, kuriuo skambina ir pagalbos prašo Lietuvos žmonės, patekę į bėdą.
Raudona kortelė
Raudona kortelė / Shutterstock nuotr.

Visuomenė raginama parodyti raudoną kortelę nelaimėms

2023 m. spalį LRK paskelbė, kad paskambinus trumpuoju numeriu 111, į nelaimę patekę žmonės galės sulaukti skubios humanitarinės pagalbos daiktais, maistu, drabužiais, avalyne, baldais, priemonėmis vaikams, psichologinėmis konsultacijomis ir kt. Nuo trumpojo pagalbos numerio 111 veikimo pradžios, LRK sulaukė daugiau, kaip 7 tūkst. skambučių su prašymu pagelbėti bėdoje. Kampanijoje „Parodyk nelaimei raudoną kortelę“ – raudona kortelė yra 1,2%, kurį žmonės gali paskirti nuo savo GPM pasirinktai organizacijai, veiklai. Kampanija yra skirta informuoti visuomenę apie galimybę paprastu būdu padėti bėdos ištiktiems žmonėms procentą skiriant Lietuvos Raudonajam Kryžiui – trumpojo pagalbos numerio 111 veiklai.

„Skaudi realybė, jog net 70% galinčių skirti savo GPM, neskiria 1,2% jokiai organizacijai: nežino, kad šio procento skyrimas nesumažins kasmėnesinių pajamų, nemoka užpildyti prašymo, nėra informuojami, kas bus nuveikta už suteiktą paramą ir dėl įvairių kitų priežasčių. Liūdna, kad tokia didelė žmonių dalis neskiria savo procento, kai paskyrimas užtrunka vos kelias minutes ir gali kurti didelį pokytį. Mūsų 111 humanitarinės pagalbos numeris parodė, su kokiomis bėdomis susiduria žmonės Lietuvoje – diena iš dienos mūsų savanoriai atiduoda širdis ir jėgas, kad suteiktų ne tik skubią, bet ir kompleksinę humanitarinę pagalbą tam, kad pakeistume skambinančiųjų gyvenimus iš esmės. Tad kviečiu kiekvieną atrasti to savanorio drąsą ir parodyti nelaimei raudoną kortelę, skiriant savo paramos procentą Lietuvos Raudonajam Kryžiui“, – ragina LRK lėšų pritraukimo ir rinkodaros vadovė Rusnė Matulaitytė.

Reklama – trumpa siaubo istorija

Naujos LRK kampanijos idėjos autoriai – reklamos agentūra „Havas“, kurie noriai prisidėjo prie jos kūrimo ir įgyvendinimo. „Pavasaris – komunikacine prasme intensyviausias metas nevyriausybinėms organizacijoms. Jos visos šiuo metu kreipiasi į žmonių širdis ir mintis, kviesdamos paskirti savo mokesčių procentą. Norint būti išgirstam – būtina išsiskirti. Šia Lietuvos Raudonojo Kryžiaus kampanija siekta dviejų esminių tikslų – pabrėžti organizacijos veiklos specifiką (plataus pobūdžio parama ištikus įvairiausioms nelaimėms) ir dramatizuoti pačią nelaimės situaciją, išvengiant konkrečių nelaimių rodymo. Sukūrėme vizualiai įspūdingą nelaimės metaforą ir trumpą siaubo istoriją, kuri baigiasi pozityviai: jei kartu su Lietuvos Raudonuoju Kryžiumi rodysime nelaimėms raudoną kortelę, jų padariniai bus ženkliai švelnesni – taip, kaip ir realybėje”, – pasakoja „Havas“ kūrybos vadovas Jonas Valatkevičius.

Kiekvienas norintis prisidėti prie organizacijos veiklų ir jos kasdienių gerų darbų, turi galimybę skirti 1,2% nuo gyventojų pajamų mokesčio (GPM) Lietuvos Raudonajam Kryžiui. Organizacijos identifikacinis numeris 190679146, daugiau informacijos: Skirkite 1,2% GPM - Redcross.

VIDEO: Lyg futbolo aikštelėje – visuomenė raginama parodyti raudoną kortelę nelaimėms

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“