Visuomenė raginama neieškoti priežasčių, kodėl padėti svetimam žmogui

„Ne tavo – neskauda?“ – klausiama naujoje Lietuvos Raudonojo Kryžiaus (LRK) kampanijoje „Neieškok priežasčių padėti". Kampanijoje visuomenė skatinama skirti 1,2% nuo gyventojų pajamų mokesčio (GPM) Lietuvos Raudonojo Kryžiaus draugijai ir taip prisidėti prie pagalbos, kurią kiekvieną dieną organizacija teikia į nelaimę patekusiems žmonėms, rašoma LRK pranešime spaudai.
LRK
LRK / LRK nuotr.

Tikslas – būti pirmaisiais pagalbininkai valstybei ir žmonėms krizėje

„Jau 3 metai Lietuvos Raudonasis Kryžius veikia nesibaigiančių krizių akivaizdoje. Viruso sukeltos pandemijos ir Baltarusijos pasienio krizės pareikalavo daug susitelkimo ir pastangų padedant žmonėms ir valstybei, o pastaraisiais metais daugiausiai jėgų buvo skirta pagalbai Ukrainai. Didžiuojamės lietuviais, visais neabejingais žmonėmis, padėjusiais mums veikti ir teikti reikalingą pagalbą.

Džiaugiamės, kad iššūkių nestokojančiais metais pavyko vykdyti ir įprastas savo veiklas“, – dalinasi LRK vadovė Kristina Meidė. Nors 2022 m. prasidėjus karui Ukrainoje kone visos LRK pajėgos buvo skirtos padedant žmonėms, iš Ukrainos atvykstantiems į Lietuvą, 2022 m. Lietuvos Raudonasis Kryžius pagelbėjo 2000 vienišų senjorų, 15 600 užsieniečių, 170 negalios paliestų šeimų, 8000 žmonių išmokė teikti pirmąją pagalbą ir iš viso sutelkė 15 000 savanorių.

LRK nuotr./LRK
LRK nuotr./LRK

Taip pat organizavo jaunimo švietimo ir pilietiškumo skatinimo iniciatyvas bei padėjo vykdyti dingusių žmonių paieškas. „Mūsų tikslas –2023 m. pagalbą suteikti dar daugiau žmonių, kuriems dėl mūsų pagalbos rytojus išaušta šviesesnis“, – sako K.Meidė.

Skatinama nelikti abejingais svetimai bėdai ir skausmui

Kampanija „Neieškok priežasčių padėti“ yra skirta informuoti visuomenę apie galimybę paprastu būdu padėti tiems, kuriems reikia – skiriant 1,2% nuo savo GPM Lietuvos Raudonajam Kryžiui.

Pagrindinė kampanijos žinutė skatina žmones nebūti abejingais svetimoms bėdoms ir neieškoti priežasčių, kodėl padėti, tačiau ieškoti būdų, kaip galima tai padaryti. „Ne tavo senelis, ne dėdė, ne uošvis – ar padėsi?“ – keliamas klausimas kampanijoje.

„Kartu su reklamos agentūra „Not perfect Vilnius“ sukurta kampanija norėta priversti visuomenę susimąstyti, kaip dažnai ieškome priežasčių, kodėl padėti kitam ir paskatinti susimąstyti, kodėl nusigręžiame nuo svetimų bėdų.

Lietuvos Raudonajame Kryžiuje šimtai darbuotojų ir savanorių kiekvieną dieną padeda nepažįstamiems žmonėms. Kampanijoje norime paskatinti visus Lietuvos žmones būti vieningais ir padėti tiems, kuriems pagalba yra labai reikalinga, net jei tai visai svetimas žmogus“, – sako LRK vadovė K.Meidė.

Skirdami 1,2% nuo savo GPM Lietuvos Raudonajam Kryžiui, gyventojai galės prisidėti prie šios organizacijos veiklos ir padėti tiems, kuriems pagalba yra reikalinga labiausiai. Kadangi šis paramos būdas nesudaro papildomų išlaidų, tai yra puiki galimybė skirti dėmesį socialinei atsakomybei ir pareigai padėti kitiems.

„Kviečiame visus Lietuvos gyventojus prisijungti prie kampanijos „Neieškok priežasčių padėti" ir kurti pokytį. Ačiū, kad padedate kurti geresnį rytojų pažeidžiamiems mūsų visuomenės nariams“, – prisidėti prie paramos kviečia LRK vadovė K.Meidė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų