Festivalio, kuriame dalyvauja Baltijos šalys, Rusijos bei Baltarusijos agentūros, buvo vertinama kampanijos visuma: TV klipas, spaudos maketai, akcija socialiniuose tinkluose.
„Pasiekėme tikrai puikių rezultatų, – džiaugėsi I.Matijošaitienės fondo direktorius Andrius Palionis. – Galime teigti, kad su šia kampanija šiek tiek įtakojome išduotų elektroninių donoro kortelių skaičių ir paskatinome žmones susimąstyti apie organų donorystę. Apskritai Laukiu.lt turbūt išskirtiniausia socialinė kampanija Lietuvoje šiemet. Tiesą pasakius, kad kampanija būtų plati ir kokybiška, prisidėjo daug žmonių. Vykstant kampanijai sulaukėme daug laiškų su padėkomis.“
Viena iš pagrindinių I.Matijošaitienės fondo veiklų yra donorystės skatinimas ir visuomenės švietimas šia tema. Tam Laukiu.lt viešųjų ryšių kampaniją kūrusi „Mccann Vilnius” agentūra pasitelkė ir socialinius tinklus – juose visą kovo 14 dieną vyko akcija #paskutinediena, per kurią vartotojai buvo kviečiami dalintis idėjomis, mintimis, nuotraukomis ir vaizdo įrašais apie tai, kaip praleistų paskutinę savo gyvenimo dieną.
Vienas fondo steigėjų, I.Matijošaitienės sūnus Dainius Matijošaitis tikina labai besidžiaugiantis tokiu įvertinimu: „Prie šios kampanijos prisidėjo daugybė žmonių, tad apdovanojimas yra ne tik komandos pastangų įvertinimas, bet ir skatinimas tęsti tai, ką pradėjome – patys netikėjome, kad Laukiu.lt sulauks tiek dėmesio, tiek pozityvumo ir tokio jaunų žmonių aktyvumo. Juos sudominti yra tikras iššūkis“.