02 02

Jaunos moterys ir prabangūs automobiliai: ko iš tiesų ieško vidurio amžiaus krizę išgyvenantys vyrai?

Augdami svajojame apie tai, kad tapsime astronautais ir leisimės į nesibaigiančius nuotykius ar policininkais, gelbėsiančiais pasaulį nuo blogio. Trokštame audringo ir įdomaus gyvenimo bei savo žygdarbiais pelnyti amžiną atminimą istorijos puslapiuose. Augame, pradedame dirbti bei paskęstame nesibaigiančioje rutinoje, o sulaukus keturiasdešimties susimastome ar tikrai apie tokį gyvenimą svajojome. Štai tuomet ir susiduriame su vidurio amžiaus krize.
Vyras
Vyras / Shutterstock.com

Sveiki atvykę į 40-mečių klubą

Šiais laikais vidurio amžiaus krizė dažniausiai siejama su stereotipais, kad vidutinio amžiaus vyrai perka prabangius automobilius, nutraukia santuokas ir ieško jaunų moterų tik tam, kad bent trumpam galėtų susigrąžinti jaunystės pojūtį ar pabėgtų nuo juos varginančios rutinos.

Prie šios sąvokos išpopuliarinimo daug prisidėjo psichoanalitikas Eliotas Jackvues, septintame dešimtmetyje pastebėjęs, kad 30–40 metų vyrai išgyvena depresijos periodą, kuris dažniausiai pasireiškia staigiais gyvenimo pokyčiais, susijusiais su mirtingumo suvokimu ir gyvenimo prasmės paieškomis.

Vidutinio amžiaus vyrai pradeda suvokti, kad nebėra tokie, kokie buvo iki šiol.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis