Kokie maisto produktai žudo jūsų libido?

Yra maisto produktų, kurie sukelia geismą (jie dar vadinami afrodiziakais), o yra tokių, kurie veikia priešingai. Taigi žmogaus mityba turi įtakos seksualiniam gyvenimui.
Jis ir Ji
Jis ir Ji / Fotolia nuotr.

♦ Jei dažnai mėgaujatės pieno produktais, verta atminti, kad juose, kai kurių specialistų tvirtinimu, gali būti antibiotikų ir augimo hormonų, turinčių įtakos mūsų hormonų sistemai (žinoma, tai neaktualu naminiams pieno produktams). Galimi estrogenų, progesterono ir testosterono gamybos sutrikimai slopintų geismo jausmą.

♦ Dirbtiniai saldikliai menkina hormono serotonino gamybą, todėl gali pradėti varginti galvos skausmas, atsirasti depresija, dirglumas, nerimas ir nemiga. Taigi, jeigu žmogui trūksta šio laimės hormono, jo nuotaika prastėja. Vadinasi, intymių santykių norisi vis mažiau.

♦ Juodajame sąraše puikuojasi ir konservuotas maistas. Per didelis druskos kiekis grasina ne tik širdies ir kraujagyslių ligomis, bet ir vyrų impotencija.

♦ Bulvių traškučiai – ne geresnis pasirinkimas. Kepdami aliejuje, jie prisisotina ne tik druskos, bet ir įvairiausių prieskonių su dirbtiniais priedais. Maža to, dėl terminio apdorojimo traškučiai išskiria tokius junginius, kurie turi įtakos žmogaus audiniams, ląstelėms ir hormonų sistemai.

♦ Visam pasauliui gerai žinomas skonio ir kvapo stipriklis natrio glutamatas – vienas pavojingiausių kenkėjų. Mokslininkų teigimu, jis sukelia depresiją, iškyla nemažai rimtų sveikatos problemų, sumažėja seksualinis potraukis.

♦ Pasak specialistų, dar vienas seksualumo nedraugas yra kava. Nuolat gurkšnodami stiprią kavą, kenkiame savo antinksčiams, todėl padidėja streso hormonų gamyba. Vėliau visa tai veikia ir mūsų geismą.

Išvada: tinkamas maistas – tai ne tik gera savijauta. Jis turi įtakos ir mūsų seksualiniam pajėgumui.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis