„Laikas veikti“: kas yra darnus judumas ir kaip į jį įsitraukti?

Sveikatingumo motyvatorė Vlada Musvydaitė 15min studijoje kalbina aktyvaus gyvenimo entuziastę, „Susisiekimo paslaugos“ komunikacijos vadovę Miglę Bielinytę. Laidoje „Laikas veikti“ – pokalbis apie darnų judumą ir patarimai, kaip prisijungti prie šios plintančios manijos.
Laidoje „Laikas veikti“ – aktyvaus gyvenimo entuziastė, „Susisiekimo paslaugos“ komunikacijos vadovė Miglė Bielinytė
Laidoje „Laikas veikti“ – aktyvaus gyvenimo entuziastė, „Susisiekimo paslaugos“ komunikacijos vadovė Miglė Bielinytė / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Transporto rūšių derinimas yra pasaulyje jau paplitusi praktika, kurią kasdien naudoja vis daugiau darnų judumą palaikančių žmonių – jie derina ėjimą su važiavimu viešuoju transportu, automobiliu, dviračiu arba savo kelionėms mieste išbando kitus judumo būdus.

Vilniuje siekiama sudaryti sąlygas derinti kuo daugiau keliavimo būdų – investuojama į keliones pėsčiomis, aktyviai gerinama dviračių ir pėsčiųjų infrastruktūra, skatinamas darnus judumas, tiesiami nauji dviračių ir pėsčiųjų takai (per pastaruosius 3 metus Vilniuje nutiesta ir atnaujinta per 40 km dviračių takų, dar bent 20 km jungčių jau suplanuota įrengti ir šiemet), pristatomi ir kiti darnaus judumo būdai, tokie kaip, pavyzdžiui, elektrinių paspirtukų dalijimosi paslauga, rekordiškai atnaujinamas sostinės viešasis transportas, vykdoma edukacija apie darnaus judumo naudas.

VIDEO: „Laikas veikti“: kas yra darnus judumas ir kaip į jį įsitraukti?

Vienas būdų mažinti spūsčių problemą mieste yra paties žmogaus sprendimas išlipti iš automobilio ir naudotis alternatyviais judėjimo būdais – atsinaujinusiu viešuoju transportu, judėti dviračiais, pėsčiomis, taip pat automobilių dalinimosi paslaugomis, esant galimybei jungtis į ekipažus su šeimos nariais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis