Motyvacijos dozė: 5 įkvepiančios grožio industriją sukūrusios Estee Lauder pamokos

Žurnalo „Time“ sudarytame 20-ies įtakingiausių XX a. verslo genijų sąraše daug moterų neišvysite. Iš tiesų jame puikuojasi tik viena dailiosios lyties atstovė.
Estee Lauder
Estee Lauder / „Scanpix“ nuotr.

Tai didžioji grožio industrijos magnatė Estee Lauder (1906–2004 m.), kuri sunkiu darbu ir nepamatuojamu atkaklumu susikrovė ne tik milijardinius turtus, bet ir pelnė viso pasaulio pagarbą, rašo womanitely.com.

Ji buvo stipri, savimi pasitikinti ir kitus įtikinti mokanti moteris. Ji žinojo, ko nori ir sunkiai dirbo, kad to pasiektų. Kaip kažkada pati yra minėjusi: „Aš niekad nesvajojau apie sėkmę. Aš dirbau, kad ją pasiekčiau“.

Ir sunkus darbas išties atsipirko – Estee Lauder tapo viena turtingiausių moterų pasaulyje, kuriai turtus susikrauti pavyko vien tik savo jėgomis.

Be jos, pasaulis taip ir nebūtų išvydęs tokių šiuo metu garsių ir milijardus JAV dolerių kasmet nešančių ženklų kaip „Estée Lauder“, „Clinique“, „M∙A∙C“, „Bobbi Brown“, „Lauder for Men“, „Prescriptives ir daugelio kitų.

„Scanpix“ nuotr./„Estee Lauder“
„Scanpix“ nuotr./„Estee Lauder“

Manoma, kad ne tik kosmetika lėmė tokią kompanijos sėkmę, bet ir nepaprastas jaunos merginos talentas parduoti – būtent ji pirmoji pasaulyje sumanė nemokamai dalyti kosmetikos mėginukus, kurie juos išbandžiusias moteris vis skatindavo sugrįžti. Dabar be šio rinkodaros triuko grožio industrijos, atrodo, ir neįsivaizduotume, o tuomet tai buvo naujovė, kuri šią sumanią moterį ir užkėlė į grožio industrijos olimpą.

Tad jei ieškote įkvėpimo ir motyvacijos – Estee Lauder asmenybė ir charakteris yra būtent tai ko jums reikia. Štai penkios įkvepiančios pamokos, kurių vertėtų pasimokyti iš nuostabiosios Estee Lauder.

Amžius tėra tik skaičius pase

Estee Lauder tebuvo paauglė, kuomet išmoko pagaminti efektyvius grožio kremus (čia derėtų padėkoti jos dėdei chemikui) ir parduoti juos vietiniams grožio salonams. Ji turėjo savų rinkodaros paslapčių. Ir viena jų, kaip jau minėjome, buvo nemokami kosmetikos mėginukai. Tad nesvarbu, kokio amžiaus esate, ar 16-os, ar 64-erių, jūs turite visus jams reikiamus šansus tapti sėkmingu. Tereikia sunkiai dirbti ir visapusiškai savimi tikėti.

Svarbu ne vieta ir aplinkybės, o sunkus darbas ir atsidavimas

Savo verslą Estee Lauder pradėjo virtuvėje. Taip, perskaitėte teisingai. Tad tai tik įrodo, kad visai nereikia turėti turtingų tėvų ar sutuoktinio ir krūvos pinigų, kad suklestėtumėte. Vieta yra visiškai nesvarbi. Pats svarbiausias yra sunkus darbas ir atsidavimas jam. Tad pasinerkite į savo tikslus ir nebijokite dėl jų aukotis. Sunkus darbas tikrai atsipirks, tačiau jei visa širdimi netikėsite tuo, ką darote, būsite pasmerktas nesėkmei.

wikimedia.org nuotr./Estee Lauder, 1966 m.
wikimedia.org nuotr./Estee Lauder, 1966 m.

Tikėjimas savimi yra viskas

„Jei turite tikslą, jei norite būti sėkmingi, jei tikrai norite kažko pasiekti ir tapti dar viena Estee Lauder, privalote labai sunkiai dirbti, atsiduoti tam ir stipriai tikėti tuo, ką darote“, – kažkada yra pasakiusi E. Lauder. Visuomet pasitaikys tų, kurie norės jums sukelti abejonių ar priversti suabejoti savo svajonėmis, tačiau niekada tam nepasiduokite. Atminkite, kad jei jų paklausysite, tai reikš tik vieną – taip išduosite patys save. Estee Lauder visuomet savimi tikėjo ir jau nuo pat paauglystės ji buvo tikra, kad vieną dieną taps sėkminga ir turtinga moterimi.

Atstūmimas yra galingas motyvacijos įrankis

Kuomet amerikietė Estee Lauder bandė įsiveržti į Europos rinką, ji išmoko ir suprato, kad atstūmimas yra galingas motyvacijos įrankis. Garsiausių to meto Europos parduotuvių tinklo „Gallery Lafayette“ vadybininkas Estee Lauder pasiūlymą pardavinėti jos produktus šiose parduotuvėse negailestingai atmetė, tačiau moteris nepasidavė.

Niekas nežino, tyčia ar ne, tačiau stovint kartu su šiuo vadybininku parduotuvėje netikėtai jai iš rankų iškrito kvepalų mėginukų buteliukai. Nuostabus kvapas pritraukė daugiau lankytojų, kurie pradėjo domėtis, kur būtų galima įsigyti šių kvepalų, tad vadybininkas tiesiog buvo priverstas pasirašyti kontraktą.

Tikra meilė savo idėjai = išpildyta idėja

Estee Lauder dievino savo grožio produktus. Ji tikėjo, kad kiekvienas privalo visų pirma pats pamilti savo kuriamus produktus ir tik tada juos iš tiesų vertins kiti. Ne pinigai turi būti tikslas. Nes jei šie popierėliai taps pagrindiniu tikslu, labai greitai galite nudegti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis