Nauja lazerinės regėjimo korekcijos technologija jau Vilniuje

Nauja lazerinės regėjimo korekcijos LED technologija jau taikoma Vilniuje, naudojant lazerį „LaserSoft“ (Vokietija).
akių ligų klinikos „Naujas regėjimas“ Vilniuje direktorius Olegas Kovriguine.
akių ligų klinikos „Naujas regėjimas“ Vilniuje direktorius Olegas Kovriguine. / Projekto partnerio nuotr.

Klinikos „Naujas regėjimas“ direktoriaus Olego Kovriguine paprašėme papasakoti apie šią naujieną ir kokie pokyčiai laukia potencialių pacientų.

„Jokia paslaptis, kad šių laikų gyvenimo ritmas ir technologijos sparčiai žengia į priekį, mūsų klinikų tinklas nuo 1999 m. pacientams siūlo viską, ką geriausio turi šiuolaikinė oftalmologija. Patys naujausi ir tiksliausi prietaisai bei neįkainojama specialistų patirtis. Negalime atsilikti nuo progreso, juk mūsų pacientai iš įvairių šalių tikisi tik puikių rezultatų.

Šiandien lazerinė regėjimo korekcija žengia į naują lygmenį – tai naujas refrakcinis lazeris. Šio lazerio veikimas 20 kartų greitesnis ir dešimtis kartų tikslesnis.

Mes negalime dirbti su sena įranga, todėl nuo 2016 m. jau turime visiškai atnaujintas diagnostikos ir lazerinės regėjimo korekcijos sistemas.

Šiais principais grindžiame savo darbą nuo pat klinikų atidarymo, mūsų pacientams tik tai, kas geriausia. Atvirai sakant, mes patys vis dar stebimės „LaserSoft“ lazerio veikimo rezultatais.

Nuolatinis ir užtikrintas veikimas, daugkartinė automatinė visų sistemų kontrolė gydytojui suteikia papildomas galimybes pasiekti puikių lazerinės regėjimo korekcijos rezultatų. Ši įranga labai brangi, todėl būtų natūralu, jei ir lazerinės regėjimo korekcijos kaina išaugtų. Tačiau mums pavyko įtikinti savo partnerius 2016 m. taikyti specialią pažintinę kainą. Taigi mūsų pacientai patirs tik teigiamus pokyčius.“

Daugiau informacijos internete www.eyes.lt

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis