2023 08 24

Nustebsite: plastikos chirurgas atskleidė, kokių operacijų dažniausiai pageidauja vyrai

Plastinė chirurgija nėra skirta vien tik estetikos sumetimais – labai dažnai tai palengvina žmogaus gyvenimą ir fizine prasme, suteikia pasitikėjimo savimi ar padeda atsikratyti kompleksų. Tačiau ne paslaptis, kad dažniausios grožio klinikų klientės yra moterys. O kokias operacijas renkasi čia užsukę vyrai? Ką reikėtų žinoti apie tokią jautrią sritį kaip intymi plastinė chirurgija?
Vyras pas gydytoją
Plastikos chirurgas Karolis Černauskis / Shutterstock nuotr.

Apie tai – pokalbyje su „Gijos klinikos“ plastikos chirurgu Karoliu Černauskiu.

Sakote, kad vyrų plastinė chirurgija yra šešėlyje – ar vyrai bijo kreiptis į plastikos chirurgus?

– Tikriausiai pagrindinė problema, kodėl vyrai retokai užeina į plastinės chirurgijos gydytojo kabinetą, tai informacijos trūkumas, baimė ir tam tikrų problemų nepripažinimas. Dažnai vyrai ateina atsiųsti antrų pusių ar kitų asmenų, nes patys tam tikrų problemų neįžvelgia arba nenori įžvelgti. Gal kiek veikia stereotipas, kad plastinė chirurgija skirta tik moterims, nors taip tikrai nėra.

– O kokios priežastys, savijauta, vyrus atgena pas plastikos chirurgus?

– Dažniausiai vyrai kreipiasi dėl viršutinių ar apatinių vokų plastikos, antakių pakėlimo, krūtų liaukų šalinimo (ginekomastijos) ar tam tikrų probleminių zonų riebalų nusiurbimo bei kaklo plastikos. Dalis vyrų nori pasikonsultuoti ir intymios plastinės chirurgijos klausimais. Pastaruoju metu nemažai žmonių bando numesti svorį, pasitelkdami dietas ar chirurgines intervencijas, todėl vis daugiau vyrų kreipiasi po masyvaus svorio netekimo. Tokiems vyrams atliekamos pilvo, krūtų, šlaunų, žastų ir kt. plastikos, siekiant pašalinti susidariusią perteklinę odą.

Kokios operacijos šiandien yra populiariausios tarp vyrų?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis