Irenos Matijošaitienės fondo socialinė kampanija laukiu.lt pelno jau ne pirmą tarptautinį apdovanojimą. Gegužės mėnesį pelnytas aukso apdovanojimas tarptautiniame reklamos festivalyje „Golden Hammer“. Kampanija apdovanota viešųjų ryšių kampanijos kategorijoje „Nekomerciniai viešųjų ryšių projektai, skirti viešajam sektoriui, labdaros ir nepelno siekiančioms, mainų organizacijoms“.
Rugpjūčio 29-ąją Baltijos šalių reklamos festivalyje „Baltic Best 2014“ kampanija buvo įtraukta į finalistų sąrašą.
Toks kampanijos įvertinimas – dar vienas patvirtinimas, koks aktualus ir svarbus organų donorystės iniciatorių kvietimas dalintis gyvenimu ir po mirties
„Toks kampanijos įvertinimas – dar vienas patvirtinimas, koks aktualus ir svarbus organų donorystės iniciatorių kvietimas dalintis gyvenimu ir po mirties. Visuomeninės kampanijos apdovanojimas suteikia mums pasitikėjimo, kad einame gera kryptimi ir galime daug nuveikti“, – sakė Irenos Matijošaitienės fondo direktorius Andrius Palionis.
Fondo vadovas taip pat pasakojo, kad prie sėkmingos socialinės reklamos kampanijos prisidėjo daugybė partnerių, kurie palaiko organų donorystės idėją.
Viena iš pagrindinių Irenos Matijošaitienės fondo veiklų yra donorystės skatinimas ir visuomenės švietimas šia tema. I. Matijošaitienės šeimos įsteigtas fondas kviečia dalintis gyvybe ir po mirties, puoselėja donorystės idėją. Socialinės kampanijos laukiu.lt metu visuomenė kviečiama susimąstyti apie žmones, kurie su viltimi, o kartais ir nerimu laukia jiems transplantuoti tinkamo organo.
Šis laukimas – pagrindinė fondo socialinės kampanijos laukiu.lt tema. Šiandien Lietuvoje yra apie 450 laukiančiųjų savo organo donoro. Kokį veiksmą gali atlikti kiekvienas žmogus – įsigyti donoro kortelę. Ji reiškia sutikimą tapti organų donoru po mirties. Apie donoro kortelę kalbama ir socialinės akcijos laukiu.lt metu.
Tarptautinės organų donorystės dienos proga Irenos Matijošaitienės fondas kartu su partneriais surengė akciją, kurios metu „Vero cafe“ klientai buvo paskatinti bent trumpam susimąstyti apie organų donorystę. Tai juos kvietė užrašai ant kavos puodelių.
I. Matijošaitienės sūnus lenktynininkas Dainius Matijošaitis organų donorystės temą pasiūlė ir greičio svaiginamiems lenktynių fanams. Verslininkas nusprendė atsisakyti komercinių reklamų lipdukų 1000 kilometrų lenktynėse. Savąjį BMW D. Matijošaitis papuošė socialinėmis Irenos Matijošaitienės fondo (laukiu.lt) reklamomis, o ne tokiais atvejais įprasta rėmėjų reklama.
„Fondo veikla neapsiriboja tik visuomenės švietimu per visuomenės informavimo priemones. Ieškome vis naujų būdų ir naujų erdvių, kuriose galėtume kalbėti tokia svarbia ir subtilia tema. Mus palaiko daugybė žmonių, sulaukiame padėkos laiškų – tai mus skatina nesustoti“, – teigė Irenos Matijošaitienės fondo vadovas A. Palionis.