„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

Organų donorystei skirta I.Matijošaitienės fondo veikla vėl sulaukė tarptautinio įvertinimo

Spalį paminėtos Tarptautinės organų donorystės dienos idėjos, įgyvendinamos Lietuvoje Irenos Matijošaitienės fondo, jau sulaukė ir tarptautinio įvertinimo. Tarptautinėje Jerevano komunikacijos bienalėje spalio 23-ąją Irenos Matijošaitienės fondo socialinė kampanija laukiu.lt įvertinta sidabro apdovanojimu.
Laukiu.lt
Laukiu.lt

Irenos Matijošaitienės fondo socialinė kampanija laukiu.lt pelno jau ne pirmą tarptautinį apdovanojimą. Gegužės mėnesį pelnytas aukso apdovanojimas tarptautiniame reklamos festivalyje „Golden Hammer“. Kampanija apdovanota viešųjų ryšių kampanijos kategorijoje „Nekomerciniai viešųjų ryšių projektai, skirti viešajam sektoriui, labdaros ir nepelno siekiančioms, mainų organizacijoms“. 

Rugpjūčio 29-ąją Baltijos šalių reklamos festivalyje „Baltic Best 2014“ kampanija buvo įtraukta į finalistų sąrašą.

Toks kampanijos įvertinimas – dar  vienas patvirtinimas, koks aktualus ir svarbus organų donorystės iniciatorių kvietimas dalintis gyvenimu ir po mirties

„Toks kampanijos įvertinimas – dar  vienas patvirtinimas, koks aktualus ir svarbus organų donorystės iniciatorių kvietimas dalintis gyvenimu ir po mirties. Visuomeninės kampanijos apdovanojimas suteikia mums pasitikėjimo, kad einame gera kryptimi ir galime daug nuveikti“, – sakė Irenos Matijošaitienės fondo direktorius Andrius Palionis.

Fondo vadovas taip pat pasakojo, kad prie sėkmingos socialinės reklamos kampanijos prisidėjo daugybė partnerių, kurie palaiko organų donorystės idėją.

Viena iš pagrindinių Irenos Matijošaitienės fondo veiklų yra donorystės skatinimas ir visuomenės švietimas šia tema. I. Matijošaitienės šeimos įsteigtas fondas kviečia dalintis gyvybe ir po mirties, puoselėja donorystės idėją. Socialinės kampanijos laukiu.lt metu visuomenė kviečiama susimąstyti apie žmones, kurie su viltimi, o kartais ir nerimu laukia jiems transplantuoti tinkamo organo.

VIDEO: Organų donorystei skatinti sukurtas šis reklaminis klipas:

Šis laukimas – pagrindinė fondo socialinės kampanijos laukiu.lt tema. Šiandien Lietuvoje yra apie 450 laukiančiųjų savo organo donoro. Kokį veiksmą gali atlikti kiekvienas žmogus – įsigyti donoro kortelę. Ji reiškia sutikimą tapti organų donoru po mirties. Apie donoro kortelę kalbama ir socialinės akcijos laukiu.lt metu.

Tarptautinės organų donorystės dienos proga Irenos Matijošaitienės fondas kartu su partneriais surengė akciją, kurios metu „Vero cafe“ klientai buvo paskatinti bent trumpam susimąstyti apie organų donorystę. Tai juos kvietė užrašai ant kavos puodelių.

I. Matijošaitienės sūnus lenktynininkas Dainius Matijošaitis organų donorystės temą pasiūlė ir greičio svaiginamiems lenktynių fanams. Verslininkas nusprendė atsisakyti komercinių reklamų lipdukų 1000 kilometrų lenktynėse. Savąjį BMW D. Matijošaitis papuošė socialinėmis Irenos Matijošaitienės fondo (laukiu.lt) reklamomis, o ne tokiais atvejais įprasta rėmėjų reklama.

„Fondo veikla neapsiriboja tik visuomenės švietimu per visuomenės informavimo priemones. Ieškome vis naujų būdų ir naujų erdvių, kuriose galėtume kalbėti tokia svarbia ir subtilia tema. Mus palaiko daugybė žmonių, sulaukiame padėkos laiškų – tai mus skatina nesustoti“, – teigė Irenos Matijošaitienės fondo vadovas A. Palionis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“
Reklama
„Energus“ dviratininkų komandos įkūrėjas P.Šidlauskas: kiekvienas žmogus tiek sporte, tiek versle gali daugiau
Reklama
Visuomenės sveikatos krizė dėl vitamino D trūkumo: didėjanti problema tarp vaikų, suaugusiųjų ir senjorų