Šio iššūkio tikslas – parduoti kuo daugiau juoką ir džiaugsmą simbolizuojančių raudonų klouno nosių – „Humorinų“. Tai pirmos tokios organizacijos „Raudonos nosys Gydytojai klounai“ organizuotos lenktynės.
Viso iššūkio metu aviacijos įmonės darbuotojai patys pirko bei, pasitelkdami socialinius tinklus ir kitas sklaidos priemones, skatino savo draugus bei pažįstamus pirkti raudonas nosis ir taip aukoti Gydytojams klounams. Darbuotojai bendrai pardavė 475 „Humorinus“ ir surinko virš 1,5 tūkst. eurų.
Darbuotojai bendrai pardavė 475 „Humorinus“ ir surinko virš 1,5 tūkst. eurų.
Organizacijos „Raudonos nosys Gydytojai klounai“ vadovė Aistė Lacitė įsitikinusi, kad šios lenktynės – tai kaip estafetė, kuri gali sukurti dar daugiau gerumo bei tuo įkvėpti ir kitus.
„Mūsų tikslas – nešti džiaugsmą ir juoką ten, kur vaikai ar senjorai išgyvena sudėtingas, krizines situacijas: ligoninėse, globos įstaigose, pabėgėlių centruose. Nuoširdi šypsena ir rūpestis padeda lengviau išgyventi sunkius etapus.
Tai, kad prie šio tikslo taip entuziastingai prisidėjo įmonių darbuotojai, mums reiškia daug. Ir vertinga ne tik parama, svarbu ir reikšmingas palaikymas bei tikėjimas gerų emocijų galia“, – teigia A.Lacitė.
Kartu ji įsitikinusi, kad žmonės, skirdami savo laiką ir energiją, skleisdami gerumą bei ragindami prisidėti ir kitus, taip pat išgyvena džiaugsmą bei jaudulį.
Tai pabrėžia ir antžeminio orlaivių aptarnavimo įmonės „Litcargus“ personalo direktorė Asta Jurėnaitė, kurios teigimu, šis iššūkis ne tik leido prisidėti prie kilnaus tikslo, tačiau įnešė gerų emocijų ir motyvacijos pačiai komandai.
„Labai džiaugiamės, kad galėjome prisidėti prie organizacijos „Raudonos nosys Gydytojai klounai“ nešamo džiaugsmo vaikams ir senjorams. Ypač šiandieniniame kontekste, kai tik visai neseniai, atrodo, baigėsi pandemija – vienas vienišiausių mūsų turimų gyvenimo etapų. O dabar susiduriame su iššūkiais, kylančiais dėl kaimynystėje vykstančio karo ir vis daugiau priimame karo išvargintų žmonių, tarp kurių ir vaikai, jaučiantys didelį nerimą.
Komanda ne tik entuziastingai įsitraukė, tačiau sukūrė ir tikrą gerumo bei šypsenų šventę visoje įmonėje.
Džiaugiuosi, kad startavome su pirmuoju tokiu iššūkiu. Komanda ne tik entuziastingai įsitraukė, tačiau sukūrė ir tikrą gerumo bei šypsenų šventę visoje įmonėje“, – teigia A. Jurėnaitė.
Antžeminio orlaivių aptarnavimo bendrovės personalo direktorei antrina ir „GetJet Airlines“ vadovė Rūta Kulvinskaitė. Anot jos, ši galimybė prisidėti prie tokios gerumo akcijos įtraukė ne tik įmonės komandą administracijoje, tačiau ir lėktuvų įgulas – pilotus bei palydovus.
„Partnerių kvietimas varžytis gerumo lenktynėse įmonėje buvo sutiktas su dideliu entuziazmu ir užsidegimu – kolegos dosniai aukojo visas dvi gerumo akcijos savaites.
Matome didelę prasmę „Raudonų nosių Gydytojų klounų“ veikloje – dovanoti džiaugsmą ir juoką tiems, kuriems kasdienybėje džiaugsmą aptemdo liga, vienišumas ar sunkumai. Juoko nauda mums gerai pažįstama – juk ir mūsų skrydžių palydovams tenka gera nuotaika ir šypsenomis nuraminti nerimą prieš skrydį jaučiančius keleivius“, – apie kolegų įsitraukimą į gerumo lenktynes su šypsena pasakoja ji.
„Raudonos nosys Gydytojai klounai“ gyvuoja jau 13-tus metus ir pradžiugino beveik 200 tūkstančius vaikų ir senjorų. Pasitelkę juoką gydytojai klounai padeda sveikti mažiesiems pacientams vaikų ligoninėse, skaidrina senjorų kasdienybę globos namuose, padeda išveikti emocijas vaikams, patyrusiems ekstremalias situacijas: ukrainiečiams ir rytų pabėgėliams.
Organizacija „Raudonos nosys Gydytojai klounai“ nuo 2013 metų priklauso tarptautinei organizacijai „RED NOSES clown doctors International“.