Projektas „Skirtingos Spalvos“ su J.Vaitkute kviečia prabilti apie bipolinį sutrikimą

Socialinė iniciatyva „Skirtingos Spalvos“ pristato edukacinį projektą: „Kaip pažinti save?“. Jo metu bus siekiama moksleivius supažindinti su bipoliniu sutrikimu. Visą kovo mėnesį įvairioms Lietuvos mokykloms keturių pamokų kursą ves psichikos sveikatos specialistai. Vienas iš projekto: „Kaip pažinti save?“ akcentų – pokalbis su menininke Jolita Vaitkute.
Projektas „Kaip pažinti save?“
Projektas „Kaip pažinti save?“ / Partnerio nuotr.

Jau daugiau nei metus gyvuojanti iniciatyva „Skirtingos Spalvos“ siekia prisidėti prie teigiamų pokyčių visuomenėje. Nors apie psichinės sveikatos sutrikimus prabylama vis garsiau, žmonių požiūris vis dar pilnas stereotipų. „Tvirtai tikime, kad stigmų mažinimą reikia pradėti nuo jaunimo: juos edukuojant ir suteikiant daugiau žinių kaip įveikti psichologinius sunkumus”, - teigia iniciatyvos įkūrėjas Dalius Stankevičius.

Kas yra bipolinis sutrikimas? Kaip suprasti savo nuotaikų kaitas? Kaip padėti sergančiajam? Į šiuos klausimus bus atsakyta projekto „Kaip pažinti save?“ metu. Prie iniciatyvos prisijungė ir keturios gimnazijos: Vilniaus Mykolo Biržiškos, Kauno „Saulės“, Klaipėdos „Ąžuolyno“ ir Mažeikių ,,Gabijos‘‘ gimnazija. Jos specialias pamokas ves psichologė Inga Leonavičiūtė, Geštalto instituto Lietuvoje įkūrėja bei psichoterapeutė Brigita Kaleckaitė ir psichiatrė Ieva Marudinienė.

Projektą vainikuos pokalbis su menininke Jolita Vaitkute, kuri pasidalins savo istorija gyvenant su bipoliniu sutrikimu. Tiesioginę pokalbio transliaciją kviečiame stebėti ,,15min‘‘ portale kovo 24 dieną, 12 valandą.

Daugiau informacijos apie projektą: „Kaip pažinti save?“ – „Skirtingos Spalvos“ Facebook puslapyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis