Kas būtų, jei visi nuo mažumės būtume mokyti nusiraminimo ir ryšio su Visata stiprinimo? Jei būtume mokomi meditacijos.. Mes būtume kitokie.
Vakar, vieno interviu metu, staiga aiškiai suvokiau, kad visų problemų (tiek psichologinių, tiek pasireiškusių fizinėje plotmėje) viena iš pagrindinių priežasčių yra mūsų neramus vidus. Kuomet mumyse nėra vidinės darnos, kuomet mes nesutariame su savimi, atsiranda ir kaupiasi įvairios problemos: valgymo sutrikimai, depresija, nerimo sutrikimai, panikos priepuoliai, blogėja santykiai, nespėji laiku į susitikimus ar atlikti reikiamo darbo.. Padariniai nemenki, ar ne? Tad kaip galime pasiekti kasdieninę ramybės būseną ir palaikyti stiprų ryšį su savimi?
Vienas geriausių būdų – tai meditacija.
Meditacijos esmė yra nusiraminimas, pabuvimas visiškoje tyloje su savimi ir susijungimas su Visuotine Sąmone (Dievu ar kuo Tu tik tiki). Jos metu patyrimai išties yra nuostabūs! Praskaidrėja protas, jautiesi guvus, pilnas meilės energijos ir susikaupimo.
Kodėl tokių svarbių dalykų nemokoma ugdymo ir mokymo įstaigose? Jei visi bent nuo pirmos klasės būtume mokomi meditacijos, mes gyventume daug darnesnėje aplinkoje. Mes jaustumėmės geriau, aiškiau girdėtume savo vidinį balsą, o meilė ir pagarba sau būtų kiekvienam savaime suprantamas dalykas.
Eksperimentas, šokiravęs mokytojus
Venesueloje vykusiame medikų kongrese gydytoja G. Pečiulytė susidomėjo šios šalies pedagogės atradimu. Vienoje probleminių vaikų klasėje ji atliko eksperimentą – kiekvieną rytą prieš pamokas rengė 15-os minučių meditacijos seansus. Vaikų elgesys ir savijauta pasikeitė neįtikėtinai greitai! Vaikai, klausiami, kaip jie jaučiasi po meditacijos, žvitriomis akimis pasakojo, kad jaučiasi puikiai, jaučiasi ramesni, patenkinti, jaučia artumą su Dievu. Vaikai tapo paklusnesni, pagerėjo mokslo rezultatai. Šios mokyklos mokytojams tai buvo netikėtas atradimas, kad meditacija yra tokia veiksminga būtent vaikams.
Su meile,
Aurelija Bučmytė,
Socialinė darbuotoja - Meno terapijos taikymos specialistė