2013 09 02

Dovilė Valytė. Šokiruojanti reklama krepšinio varžybose privertė pasijausti nelaukiama

Rašau norėdama išreikšti nepasitenkinimą dėl vykusių krepšinio varžybų Kaune (Lietuva-Gruzija). Na, veikiau dėl pertraukų metu vykusio absurdiško ir labai šokiruojančio reginio,...

Rašau norėdama išreikšti nepasitenkinimą dėl vykusių krepšinio varžybų Kaune (Lietuva-Gruzija). Na, veikiau dėl pertraukų metu vykusio absurdiško ir labai šokiruojančio reginio, kurio metu reklamos tikslais buvo reklamuojamos „Fanų dešrelės“.

Nesuprantu, kodėl vykdoma tokia diskriminacija. Man buvo šlykštu žiūrėti į merginas, taip apsirengusias. Drabužiai buvo vos vos pridengiantys, o merginų veidai persikreipę, iš kurių buvo galima suprasti, kad joms tai nepatinka arba kad jos išvis kažin ar supranta, ką reklamuoja.

Dalijamos dešrelės buvo orientuotos į vyriškąją  auditoriją. Merginos dalijo dešreles daugiausia vyrams, o man buvo nepatogu sėdėti ir matyti, kaip taip atrodanti mergina duoda dešreles vaikams. Tai kas bus toliau? Gal uždėkim reklamą N-14 arba žymėkime, kad tai tik suaugusiesiem? Koks pavyzdys yra rodomas jaunimui?

Turiu mažesnę sesutę (šeštokę). Tai  kaip jums atrodo, ką aš turėčiau jai pasakyti, kai ji manęs klausia, kodėl tos merginos taip apsirengusios ir ar ji galėtų taip eiti į mokyklą? BAISU.

Kur ritasi  mūsų visuomenė? Jei šeimos vertybės yra nebevertinamos, o iškeliamas purvas... Tai atviras žmonių bukinimas. Nesuprantu, tai gal mes jau nebemąstom? Esam visai kvaili, kad pasiduodam tokiam vaizdui? Aš neragavau tų dešrelių, bet patikėkit, jei žmonės, atsakingi  už šią  reklamą, nieko geriau nesugalvoja, o tik sukuria  vaizdą iš raudonųjų žibintų kvartalo, na, manau, aišku, kokio skonio tos dešrelės ir ar verta jas pirkti. Pigi prekė – neskani prekė.

Aš suprantu,kad negaliu drausti reklamos, bet prieš varžybas tikrai norėčiau žinoti, ar galiu vestis vaikus ir ar aš pati galiu eiti, nes ten, kur nelaukiama mano šeima, vietos man tikrai nėra.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis