„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai
2013 04 21

Gintarė Šležaitė. Politinė „Facebook“ reklama

Statistiniais duomenimis Lietuvoje „Facebook“ vartotojų yra net 1 140 000,  vidutiniškai vienas „Facebook“ vartotojas turi 130 draugų ir jam patinka 80 puslapių. Šie skaičiai...

Statistiniais duomenimis Lietuvoje „Facebook“ vartotojų yra net 1 140 000,  vidutiniškai vienas „Facebook“ vartotojas turi 130 draugų ir jam patinka 80 puslapių.

Šie skaičiai kiekvieną dieną didėja ir keičiasi. Jie keičia mūsų pasaulį ir didina šio socialinio puslapio įtaką.

Politinė reklama kinta

XXI amžiuje ne paslaptis, kad norint paveikti, efektyviai manipuliuoti žmonėmis gali tik tie, kuriai susipažįsta ir supranta savo tikslinę auditoriją. Politikai ne išimtis. Per paskutinius rinkimus „Facebook” vartotojai galėjo pastebėti, kad politinis marketingas persikėlė į socialinį tinklą. Politikai visuomėnės dalis, kuri norėdama pasiekti rinkėją per rinkimus ėmėsi inovatyvių būdų, kurie Prancūzijoje, Italijoje, JAV, buvo sėkimingai įgyvendinti ir atnešė laimėjimus politikams. Taigi, iš televizijos ir bendruomeninių rūmų, autobusų stotelių politikai persikėlė į socialinį tinklą.
Kaip veikia politinis marketingas „Facebook”?

Dažnam turbūt teko girdėti senolių išmintį -  jei kažką darai daryk gerai! Bet mūsų mielieji politikai dirbdami su marketingu „Facebook“ puslapyje  pamiršo šią gyvenimo taisyklę.

Bet koks marketingo būdas, kuris nori pasiekti reikiamą rezultatą, turi turėti veiklos strategiją ir nenutrūkstamą veiklos kelią. Lietuvos politikai įžengia į šį tinklą pamiršo profesionalumą ir startegijas.

Koncepcijos, tvarkos ir nuoseklumo trūksta maždaug 90 proc. politikų, o gerus pavyzdžius galima skaičiuoti ant vienos rankos pirštų.

Apsilankę Algirdas Butkevičius „Facebook„ puslapyje galime pastebėti, kad jis  turi 559 gerbėjus, tačiau nesugeba susitvarkyti savo įvaizdinės nuotraukos. Be to, pagrindinė nuotrauka ištempta, trūksta aktyvumo, tiksliau visai jos nesimato ir nesijaučia. Tokį pat komentarą galime rašyti kalbant apie Vilijos Blinkevičiūtės puslapį, ne išimtis Eligijus Masiulis ar Valentinas Mazuronios. Galime rasti „Facebook” profilius, kurie buvo aktyvus tik tam tikru metu – per Seimo rinkimus. Tačiau toks politikų aktyvumas, tik prieš rinkimus, formuoja neigiamą visuomenės požiūrį. Piliečiai linkę mąstyti, kad politikas sulaukė naudos sau ir iškart pamiršo žmogų ir visuomenę.

Taigi, kyla klausimas ar per kitus rinkimus politikas sulauks reikiamą kiekį rinkėjų, kurie dar vis juo pasitikės?
Mielas politike, jei tavo atstovas spaudai ar jūs pats sunkiai perprantate medijas, bet nusprendėte jose dalyvauti, pasitelkite profesionalų pagalbą. Kodėl nepagalvojus apie viešųjų ryšių įmones, kurios turi užtarnautą vardą ir patirtį?

Puikūs pavydžiai

Žinoma, politinės reklamos „Facebook” neapleidžia ir teigiami pavyzdžiai. Galima paminėti Andriaus Kubiliaus socialinio tinklo puslapį.  Puikiai pasirinktas pradinis vaizdas, taip pat galime rasti naudingos informacijos, kuri siejasi su politiko veikla ir darbo principais, tačiau trūksta atvyrumo ir bendravimo su vartotojais.

Būtina paminėti, viena iš sėkmingesnių politikų „Facebook” puslapyje – Artūrą Zuoką. Jis „Facebook” naudoja kiekvieną dieną, patebima, kad jis socialiniame tinkle sprendžia aktualius klausimus, skirtus visuomenei, prie diskusijų gali prisidėti visi vartotojai. Taip pat mielai atsakinėja į asmeninias žinutes, kurios būna pakankamai išsamios ir įdomios.

Dar viena politikė, kuri sėkmingai veikia „Facebook“ pasaulyje - Dalia Grybauskaitė, tai vienas iš didžiausio dėmesio ir populiarumos sulaukusių puslapių. Jame gausu nuotraukų, kurios atspindi prezidentės veiklą. Žinoma, galime rasti informacijos, kuri naudinga kiekvienam piliečiui.

Būtina nepamiršti, kad bet kokios pastangos pasiekti norimą rezultatą turi būti kokybiškos, tik tokiu būdų galima sulaukti kokybiško ilgalaikio rezultato.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“