Jau prabėjo išties nemažai laiko, kai Vilniaus miesto savivaldybė Vilniuje ir jo apylinkėse važinėjančių mikroautobusiukų įmonėse padarė perversmą.
Nepasikeitė niekas: dauguma vairuotojų padavus jam pinigus, neduoda čekiuko (bilieto), pas kai kuriuos kasos aparato salone išvis nerasi. Ankščiau nemažai transporto priemonių galėdavai išvysti, kad už bilietą būtina susimokėti, nes kartu su bilietu gaunamas draudimas kelionės metu - negaudami talonėlio mes automatiškai negautumėm draudimo autoįvykio metu. Ar pasikeitimai tikrai atnešė geresnį aptarnavimą bei įmonės, pradėjusios mokėti mokesčius, pradėjo labiau rūpintis klientais ir jų saugumu?
Šiuo metu mikroautobusų parkas Vilniuje atsinaujina, tiesa labai lėtai, bet turbūt nevienas esate važiavęs senesniu mikroautobusu, kuriuo keliaujant vidinis salonas yra visiškai netvarkingas, o ir pačios mašinos veikimas kelia abejonių, ar visada paliksite savo kelionės tikslą.
Mano nuomone, Vilniaus savivaldybė, apart to, jog kartu su VMI pagalba aptiko mokesčių slėpimą ir vagystes, daugiau nieko nedarė dėl pačių keleivių interesų. Aš nematau jokių pasikeitimų važiavimo kokybėje bei saugume. Siūlau padiskutuoti ir išreikšti savo nuomonę šia tema.
Nuotrauka: Juliaus Kalinsko/„15 minučių“ nuotr.