Kolegos, paklausykite, kaip gudriai mums dumia akis mūsų premjeras. Jis teigia, kad mokestis yra reikalingas kompensuoti pensijoms (žinoma mintis graži, kilni ir t.t.). Kaip jūs manote, ar kompensavus pensijas, mokestis dings? Tikrai ne.
Be to, kiek yra žmonių, kurie turi automobilį ar kelis automobilius, kuriais važiuoja tik vasarą. Kad ir tie patys motociklai - jais žiemą nepavažinėsi, o mokestį skaičiuos ir turėsi mokėti. Gudruoliai pas mus vadovauja šaliai.
Taip pat reikėtų pastebėti tai, kad sunkiasvorių transporto priemonių vairuotojai mokės daug daugiau, nes variklių galia juose ne litras ar du, tad prie kelių mokesčio, naudotojo mokesčio, kurie siekia daugiau kaip tūkstantį litų per metus, pridės šį, kuris bus ne ką menkesnis.
Atsiradus šiam mokesčiui, mes džiaugsimės dar labiau padidėjusiomis kainomis visuose sektoriuose.
Galime padaryti išvadą, kad, atsiradus šiam mokesčiui, mes džiaugsimės dar labiau padidėjusiomis kainomis visuose sektoriuose, kadangi transportavimo kaštai sudaro tikrai nemažą dalį galutinės kainos. Taigi vėl pabrangs duona (kuri užpernai brango dėl to, kad mažėjo derlius), mėsa, troleibuso ar autobuso talonai ir visa kita, kuo naudojamės kiekvieną dieną. Blogiausia, kad valdininkai užmerkia akis ir nenori matyti padarinių.
Tarp kitko, Švedijoje yra taršos mokestis, tačiau jį moka tiktai dyzelinių automobilių vairuotojai, kurių čia, kaip ir Amerikoje, yra labai nedaug. Nereikėtų pamiršti, kad švediški atlyginimai, tai ne mūsiški.
O Lietuvoje kainos ne menkesnės, kaip likusioje Europoje. Kai kuriais atvejais net didesnės, tad nėra ko mums lygintis su kitomis šalimis, kuriose pvz., kaip Švedijoje, žmonės nežino kiek elektra kainuoja. Nes ji čia labai pigi, nėra net elektros skaitiklių. Taigi mielieji, gyvename Lietuvoje ir turime žiūrėti pagal esamą situaciją. Ne pagal Vokietiją, Švediją ar dar kokią galingą šalį, iki kurios mums dar labai toli.
Pagarbiai, nuolatinis Jūsų skaitytojas
Martynas Misiūnas, Švedija