Balandžio 25-osios naktį ant apleisto banko „SNORAS" pastato sienos atsiradusi terlionė - pirmoko darbas? Pseudograferių užrašas „SKWL" ne tik nepasižymi profesionalumu, tačiau ir neteikia jokio estetikos pojūčio, o nutekėję dažai bei nelygumai byloja apie terliaus neprofesionalumą bei baimę, nors vargu, ar vidury nakties nupiešta terlionė bei jos autorius galėjo pritraukti kažkieno akį.
Pastatas vaiduoklis - visiškai apleistas ir nesaugomas
Kyla klausimas - kodėl bene pusmetį nenaudojamas ir visiškai apleistas pastatas nėra išnuomotas ir neneša pelno Vilniaus miesto savivaldybei? Pastatas jau tapo namu vaiduokliu, traukiančiu vaikus, turinčius milžinišką dėmesio stoką ir neturinčius, kur save realizuoti, taigi kas bus toliau? Ar tikrai nemokame išnaudoti savo turto taip, kad šis uždirbinėtų pinigus mūsų miestui? Galų gale, kodėl tokie pastatai net nėra saugomi, o vaizdo stebėjimo kameros tapo butaforija? Tokios konstrukcijos pastatų fasadais laipioti yra itin lengva, tad užsilipti ten galėtų net ir visiškai jokių alpinistinių sugebėjimų neturintys vaikai, kas galėtų vesti prie tragedijos, tad kodėl apie tai nėra galvojama iki tol, kol tampa per vėlu ? Į šiuos ir daugiau klausimų pirmiausiai turi atsakyti miesto savivaldybė.
Grafičiai gali ir puošti
Negalima smerkti grafičių kultūros kaip tokios, tai yra neatsiejama urbanistikos dalis visame pasaulyje, tačiau yra įprasta, kad profesionalus graferis teikia pasigėrėjimą, estetiką, gero skonio supratimą, nesvarbu, kokiomis sąlygomis jis yra daromas, ko pasigedo miestiečiai ankstų trečiadienio rytą išvydę tokį mėgėjišką „šedevrą". Galimai, terlionę ant buvusio banko „SNORAS" palikęs vaikas kitą kartą pasimokys iš sau padarytos gėdos ir sekantį kartą kur kas ilgiau pagalvos prieš paimdamas dažų balionėlį į rankas.