Nerijus dirba vairuotoju. Kaip ir dauguma jo kolegų, keliauja ne tik po Europą, bet važiuoja ir, pavyzdžiui, į Baltarusiją.
„Taigi grįždamas atgal vežuosi pilnus bakus degalų. Kaip tą įvardija valdžia, įsivežu kontrabandą, todėl nemoku akcizo ir kitų mokesčių, nedidinu Lietuvos degalinių pelno“, – pasakojo Nerijus.
Pasak jo, praėjusi savaitė, kai buvo pradėtos tikrinti visų vežėjų krovininės transporto priemonės, atskleidė įdomų faktą.
„Visi aktai, surašyti už degalų realizavimo ir naudojimo originaliuose bakuose pažeidimus, yra ne Lietuvoje registruotų transporto priemonių, o tų pačių kaimynų iš Rytų. Aš su lietuviška registracija esu kontrabandininkas, o jie palieka didelę degalų dalį kažkur Lietuvos garažiukuose. Šį faktą akivaizdžiai rodo patikrinimų pirminiai rezultatai“, – pasakojo Nerijus.
Tačiau, pasak jo, tuo situacijos absurdiškumas nesibaigia. Valdžia, kruopščiai tikrindama vežėjus, tuo pačiu visiškai nežiūri į kitą spragą – vežėjų komandiruotpinigių neapmokestinimą.
„Patys paskaičiuokite, kiek yra vien vairuotojų, kuriems mokami komandiruotpinigiai. Mano atveju – 2500 Lt, nuo kurių „Sodrai“ nenubyra nei vienas litas“, – sakė Nerijus.
„Valdžia bando tą pačią „Sodrą“ gelbėti, kad turėtų kaip kompensuoti pensijas įvedinėdama naujus mokesčius ar apribojimus, kai tuo metu paprastas ir seniai toleruojamas tos pačios transporto srities mokesčių mokėjimo „Sodrai“ oficialus valdžios patvirtintas vengimas“, – pridūrė Nerijus.