Rašau norėdamas parodyti ir papasakoti, kas darosi Klaipėdoje ties Jakų žiedo įvažiavimu. Prieš rekonstrukciją nuo Palangos pusės buvo 2 juostos įvažiuoti į Jakų žiedą, rytais problemų niekuomet nekildavo, problemos atsirasdavo tik vasarą kuomet žmonės vakarais grįžinėdavo iš Palangos.
Tada susidarydavo spūstys (panašios kaip dabar, kiekvieną rytą). Galbūt inžinieriai projektuodami Jakų žiedo įvažiavimą nuo Palangos ne ten padėjo kablelį, ar kas kitas pasirinko tokį sprendimą, padarė vienos juostos įvažiavimą (jokios logikos)?
Galbūt inžinieriai projektuodami Jakų žiedo įvažiavimą nuo Palangos ne ten padėjo kablelį, ar kas kitas pasirinko tokį sprendimą, padarė vienos juostos įvažiavimą?
140 mln. litų atsiėjo Jakų žiedo Klaipėdoje rekonstrukcija. Šis pompastiškas statinys turėjo visiškai išspręsti spūsčių problemą. Tačiau, kaip pastebėjome, jis gelbėja tik vasarą.
„Mokslininkai teoretikai tai vadina jų prognozių išsipildymu, o praktikai įrodinėja, kad viskas suprojektuota teisingai. Esą reikia tik sulaukti Joniškės gatvės rekonstrukcijos pabaigos“, – anksčiau sakė komentatoriai.
Sulaukėme Joniškės gatvės rekontrukcijos pabaigos. Reikalai Jakų žiede tikrai nei truputį nepagerėjo. Šiuo metu padėtis yra tokia: mašinos stoja kelyje Klaipėda – Palanga 500 m iki tilto pradžios ir pamažu juda taip sudarydamos avarinę situaciją. Situacija nuo Šilutės ir Kauno pusės nelabai tesiskiria.
Mašinos stoja kelyje Klaipėda – Palanga 500 m iki tilto pradžios ir pamažu juda taip sudarydamos avarinę situaciją.
Patarsite išvažiuoti anksčiau? Užbėgdamas už akių paskakysiu: taip ir darome, tačiau tai nepadeda. Stovime kelyje tiek pat...
Mintis pamąstymui. Nejaugi negalėjo išasfaltuoti 2 metrais platesnio įvažiavimo į Jakų žiedą ir padaryti dvi juostas, kurios būtu išsprendusios visus nepatogumus?
Mano manymu, šia problema reikėtų smarkiai pasidomėti Lietuvos automobilių kelių direkcijai prie Susisiekimo ministerijos bei Klaipėdos savivaldybei, nes tiek nedaug trūksta iki nelaimės.
Tikiuosi būsiu išgirstas.
Su pagarba,
Gediminas Užkuras