Sunku pavadinti šią pastabą skundu, tačiau jau kurį laiką mano akis bado mėgstamame 15min.lt portale atsirandanti reklama - „Skaityk „Žmonės" planšetiniame kompiuteryje!". „Puiku, - pagalvojau aš, spragtelėdama nuorodą. - tikriausiai galėsiu gauti šią programėlę savo Androidu varomai planšetei.“
Tačiau viskas pasirodė ne taip gražu, kaip buvo galima tikėtis - ryškiaspalvis reklaminis skydelis nukreipia vartotoją tiesiai į Apple iTunes programų parduotuvę. Vadinasi, programėlė planšetiniam kompiuteriui iš tikrųjų yra programėlė Apple planšetiniam kompiuteriui? Tuo tarpu Android (nekalbant jau apie labiau egzotiškas, webOS ar MeeGo sistemas) operacinės sistemos varomi prietaisai tokio pavadinimo nenusipelnė, o jų savininkai nėra minėto reklaminio skydelio tikslinė auditorija? Dėl teisybės reikėtų pasakyti, kad Android prietaisams skirtoje programų parduotuvėje Google Play žurnalo skaitymo programėlė aptinkama be vargo, tačiau kodėl ji nėra reklamuojama tokiu skambiu reklaminiu skydeliu?
Mano tikslas nėra ieškoti kaltų ar skleisti applofobiją, tiesiog stebina, kodėl reklamos užsakovai ir kūrėjai numenkina didžiulės ne Apple planšetinių kompiuterių rinkos vartotojus ir reklamoje apie juos paprasčiausiai parmiršta. O jei reklaminio skydelio tikslas buvo pasiekti Apple tikslinę auditoriją, tuomet kodėl iš reklamos teksto kukliai dingo įmonės brand'as? Bet kokiu atveju, manau, aprašyto atvejo pagrindinė problema yra netiksli reklamos formuluotė, kas, deja, neretas atvejis Lietuvos reklamos rinkoje.