„Tauro“ alaus gamintojai, užsakantys reklamą, nepaliauja skatinę seksizmo bei mizoginijos. Jau esame matę ir mačiusios ne vieną šio prekės ženklu pažymėtą reklamą, kuriose akivaizdžiai atsispindi tiesiog nepramušamos patriarchato grimasos.
Ar naująja reklama „Tauras“ skelbia nenumaldomą norą grįžti į, pavyzdžiui, tamsiuosius viduramžius? Pamiršo, kad alų gaminti pradėjo būtent moterys? Nusprendė, kad finansiškai parankiau atsisakyti moterų auditorijos, kadangi šios tesudaro tik pusę visuomenės? Taip?
Kad jau šio alaus nevartoja tie, kas turi bent kokius nors skonio receptorius, tai bent sukurs nuostabiai išmoningą prekės įvaizdį? Negi nepasinaudosi proga ką nors pažeminti, kad pasijustum bent 35 sekundėms (tiek trunka reklama) ne toks menkas? Kažin ką pasakytų Z.Freud‘as apie tokią reklamą, „Taure“? Beje, „sukurtas vyrams nuo alaus iki butelio“, – apie ką konkrečiai čia kalbate? Turite ypatingų pasiūlymų, kaip panaudoti išgertą butelį?
Taigi pristatau naujausią „Tauro“ alaus reklamą.