„Užėjusi į vieną prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvių nusipirkti šašlykų, nepraleidau progos pažiūrėti ir į „paskutinės minutės“ prekes. Juk dažniausiai jos būna gerokai pigesnės.
Tačiau tai, ką pamačiau, sukėlė šypseną ir privertė susimąstyti. Kaip sumažinta kaina staiga tampa padidinta? Kaina, turėjusi sumažėti, išsipū beveik dviem litais. Tad būkit atidesni pirkdami prekes, kurios pažymėtos sumažintos kainos ženklu. Nes visai ta kaina gali būti ir nesumažinta“, – rašo skaitytoja Agnė I.
„Maxima“ atsiprašo: tai – žmogiška klaida
Prekybos tinklo „Maxima“ Komunikacijos vadovė Renata Saulytė atsiprašo pirkėjų:
„Labai apgailestaujame dėl šio nesusipratimo. Visada siekiame klientams pasiūlyti geriausią kainą ir dedame visas pastangas, kad kainos lentynose ir ant parduodamų produktų etikečių būtų nurodomos teisingai.
Šįkart, nežinodami, kurioje mūsų parduotuvėje buvo užfiksuota ši klaida, galime daryti prielaidą, lipdukas ant pakuotės, kurioje nurodoma ne mažesnė, o didesnė kaina, atsirado dėl žmogiškos klaidos, kurių deja pasitaiko.
Jei klientas galėtų įvardyti, kurioje parduotuvėje pastebėjo šią klaidą, mes nedelsiant ją ištaisytume. Kad klientai nesijaustų apgaudinėjami, jei kaina lentynoje ir etiketėje ar čekyje neatitinka, mes visuomet raginame pastebėjus neatitikimus juos nedelsiant kreiptis į parduotuvės administraciją. Pastabiems klientams netgi padovanojame 5 litų vertės dovanų čekį – teisingos kainos garantiją, kad simboliškai padėkotume jiems už pastabumą, padedantį mums tokių klaidų išvengti ateityje“.