Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 11 30 /2013 12 02

Skaitytojo skundas. Dėl vandens parko pateiktos netikslios informacijos kartu su kitais turėjau šalti lauke eilėje

Į Ikrauk.lt redakciją dėl nesusipratimo su „Vichy“ vandens parku kreipėsi skaitytojas Žilvinas. „Lapkričio mėnesio 26 dieną atvykęs  į „Vichy“ vandens parką  10 val. 20 min....
Temos: 1 Vandens parkas

Į Ikrauk.lt redakciją dėl nesusipratimo su „Vichy“ vandens parku kreipėsi skaitytojas Žilvinas.

„Lapkričio mėnesio 26 dieną atvykęs  į „Vichy“ vandens parką  10 val. 20 min. Vilniuje pastebėjau absurdišką dalyką. Pamačiau, kaip akivaizdžiai dėl aplaidaus darbo „Vichy“ vandens parko darbuotojai tyčiojasi iš savo klientų, tarp kurių buvo pensinio amžiaus žmonių.

Visi žmonės laukė lauke prie durų, kad galėtų nusipirkti vandens parko metinius abonementus, bet jų niekas net nesiruošė įleisti į vidų mažiausiai dar valandą, nors „Vichy“ administracija visiems savo esamiems klientams buvo išplatinus informaciją, kad nuo lapkričio mėnesio 25 d. iki lapkričio 28 d. bus pradėti pardavinėti metiniai abonementai su 20 Lt nuolaida esamiems klientams ir kasos, esančios vandens parke, dirbs nuo 10 val. ryto.

Tuo patikėję „Vichy“ vandens parko klientai pradėjo rinktis nuo 10 val. ryto, bet prie durų pamatė užrašą: „Šiandien „Vichy“ vandens parko kasos dirbs iki 19 val. Rytoj vandens parko kasos dirbs 11-20 val.“ Niekas iš susirinkusių žmonių nebuvo tikslingai informuoti, kas turima galvoje rašant šiandien ir rytoj, nes ir konkrečių datų nebuvo nurodoma.

Mano manymu, tai yra pasityčiojimas iš savo klientų, kurie mažiausiai valandą stovėjo minusinėje temperatūroje ir šalo, bei vartotojų teisių pažeidimas teikiant klaidinančią informaciją. Aš pabandžiau prisiskambinti vandens parko administracijai ir paaiškinti jų klaidingos informacijos pasekmes bei pasiūlyti visa tai ištaisyti bei kuo greičiau atidaryti bent duris, kad žmonės nešaltų.

Man pavyko prisiskambinti marketingo vadovei, jei gerai pamenu, vardu Vaida, kuri pažadėjo nueiti ir pasižiūrėti kokia informacija yra iškabinta bei mane informuoti apie jų tolesnį sprendimą dėl klaidos ištaisymo. Po 5 minučių man paskambino vandens parko marketingo vadovė ir be jokių atsiprašymų už nepatogumus dėl jų kaltės pareiškė, kad viskas čia gerai ir informacija, pasak jos, yra tikslinga, o ne klaidinanti. Dar pridūrė, kad jei nepatinka lauke stovėti ir šalti, tai galima abonementus įsigyti internetu arba visai nepirkti.

Išklausius tokią informaciją, teliko mandagiai atsisveikinti ir pasistengti tai paviešinti, kad baigtųsi tokie aplaidūs pasityčiojimai. Beje, atėjus prie durų jau nebesimatė tos iškabintos informacijos, ją po mano skambučio iškart nukabino. Jei jie jautėsi teisūs, kodėl taip suskubo?“ - domisi Žilvinas.

Ikrauk.lt redakcija susisiekė su „Vichy“ vandens parko administracija. Gautas marketingo vadovės Vaidos atsakymas.

Šių metų  lapkričio 22 d. „Vichy“ vandens parkas išplatino naujienlaiškį, kuriame informavome apie specialią nuolaidą esamiems klientams. Naujienlaiškyje buvo teigiama, kad prekyba metiniais abonementais prasidės lapkričio 25 d., 10 val. ryto.

Ištrauka iš naujienlaiškio:

2014 metinius abonementus galite įsigyti jau nuo pirmadienio, lapkričio 25 d., 10 val:

VICHY vandens parko kasose;

TIKETOS kasose arba www.tiketa.lt;

Gera dovana prekybos taškuose arba www.geradovana.lt;

Laisvalaikio dovanos prekybos taškuose arba www.laisvalaikiodovanos.lt

Nors pirmadieniais šaltuoju metų laiku „Vichy“ vandens parkas paprastai nedirba, tą dieną, kaip ir žadėjome, darbus pradėjome nuo 10.00, o parko durys buvo atvertos 15 min. ankščiau, tam kad klientai nešaltų kieme.

Dienos metu šalia savo nuolatinio darbo grafiko pakabinome informaciją dėl kasų darbo laiko pabaigos (iki 19 val.) ir kitos dienos darbo laiko ir nurodėme papildomus artimiausius pardavimo taškus, kuriuose klientai gali įsigyti mūsų abonementus (jei klientai atvažiuotų ne parko darbo valandomis.).

Pagal mūsų parko darbo laiką, iškabintą ant parko durų antradienį lapkričio 26 d., mes dirbame tik nuo 12 val. Metinius abonementus parduodame jau ne vienerius metus, tad žinome, kad žmonės mėgsta atvykti ankščiau ir laukti jau prie parko durų , todėl tą dieną buvo nuspręsta kasas dėl klientų atidaryti 1 val. anksčiau -  nuo 11 val.

Apie 10.20 paskambino klientas, kuris rėkdamas reikalavo atidaryti duris, ir užplūdo grasinimais. Pažadėjusi pasiaiškinti su kolega sprendėme, ar yra galimybės duris atverti anksčiau, kad klientai nešaltų kieme. Tačiau, kadangi mūsų personalas ir apsauga  darbą turėjo pradėti nuo 11 val., jų dar nebuvo, tad įleisti iš anksto atvykusių žmonių į parką, kuriame nėra reikiamo personalo, negalėjome.

Tai žinodama skambinau klientui paaiškinti situaciją, informuoti, kada parko durys bus atvertos ir pasiūlyti alternatyvą: metinius abonementus įsigyti nuėjus į greta esantį  PC „Ozas“ – ten esantis prekybos taškas jau dirbo arba pirkti internetu. Tačiau klientas rėkė „ateik čia ir visų mūsų viešai atsiprašyk, kad čia visus klaidini ir verti šalti ir nesiuntinėk manęs čia, aišku? “. Bandžiau jam aiškinti, kad apgailestaujame – nuo 10 dirbome vakar, o šiandien dirbame nuo 11 . Deja nesu tikra, ar girdėjo, nes visą laiką rėkė į telefono ragelį ir grasino.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?