Trys litrai, dyzelis. „M“ paketas. Čia gi tik em apdailomis apsikarstęs paprastas „E39”. Klysti žmogiška, bet prieš jūsų akis - tikrų tikriausias „BMW M5 E39”! „M“ divizijos apdailos neslepia dyzeliuko, o po variklio dangčiu slepiasi 5 litrų V8 benzininis variklis, pasiekiantis 400 AG ir 500 Nm! Sutikite, kad pamačius tokį „BMW“ markės automobilį gatvėje, neįgudusi akis gali priversti suabejoti šio automobilio autentiškumu. Ne retas gatvėje painioja įprastą „E39” su „M“ apdailomis ir grynakraujį „M5”.
Bandymai aplenkti gatvėje šį automobilį liks bevaisiai. Norint nesuklysti ir netyčia „neišsidurti“ prie šviesoforo, kuomet sustojate šalia tokio modelio su savo keturračiu draugu (galbūt šiek tiek „paturbintu“) ir tikitės laisvai starte įveikti tariamai „M“ apdailomis pasipuošusi paprastą „E39“, reiktų atkreipti dėmesį į keletą svarbių smulkmenų.
Išorė
Žiūrint į šį „penktuką“ iš galo, jo kilmę išduoda abiejose galinio bamperio pusėse ne šiaip sau kyšantys keturi duslintuvo antgaliai, turintys po atskirą bakelį. Nors galinis „M“ paketo bamperis yra toks pat, kaip ir „M5“ modelyje, tačiau pastarajame instaliuotas išskirtinis difuzorius.
Žvelgiant į šį automobilį iš priekio „M5 E39” išduoda apie save pagal kitokios formos nei įprasto „E39“ veidrodėlius, kurie yra ovalios formos. Beje, veidrodėliai užsilenkia irgi kitaip – į viršų. „Emkė“ pasižymi dar ir tuo, kad niekur kitur nesutiksite ovalios formos salono veidrodėlio, išskyrus „M5” modelyje. Dar vienas skirtumas tas, kad priekinio bamperio grotelėse nerasime perskyrimo, kuris yra paprastame „M“ apdailos pakete.
Skirtumas dar ir tas, kad tikro „M5“ priekinių durų apdailos juostose yra instaliuota emblema su „M5” inicialais, o „M“ paketas čia siūlo tik em raidelę.
Vidus
Išorėje viskas lyg ir aišku, tad paieškokime „M5” išskirtinumo ir viduje. Pravėrus automobilio duris iškart pasitinka išskirtinės kokybės oda, kuri išlaiko savo vertę visame automobilio salone.
Lipant į automobilio vidų iškart užkliūna apdailos ant slenksčių po durimis, ant kurių puikuojasi užrašas „M5”, kurio paprastame „E39” su „M“ paketu nebūtų. Ten rastume tik „M“ raidelę. Beje, „M5“ specialios divizijos ženkliuką slepia dar ir bagažinėje, kur nerasime atsarginio rato, nes automobilis apautas „Run on Flat“ tipo padangomis (pradūrus galima jomis važiuoti). Vietoje atsarginio rato yra akumuliatorius, kuris įdėtas į specialią dėžę, paženklintą „M“ divizijos inicialais. Įprastai „BMW“ markės automobiliuose akumuliatorius būna įtaisytas dešinėje bagažinės pusėje.
Grįžtame į vairuotojo darbo vietą. Pažvelgiame į prietaisų skydelį, šviečiantį geltona spalva, (paprastuose „E39” apšvietimas yra raudonas) bei žvelgdami į variklio apsukų skalę suskaičiuojame iki aštuonių – taip, ji sugraduota iki 8000 aps./min. Šiek tiek į kairę esantis skaičiukas 300 irgi žavi. Įprastas „E39” negali pasigirti nei tokiomis skalėmis, nors ir būtų su „M“ paketu. Prietaisų skydelis išsiskiria dar ir kitokiais ciferblatais, kitokiu skaičių šriftu, rodyklėmis, o svarbiausia, kad jame nerasime momentinių kuro sąnaudų prietaiso, kurį pakeitė tepalo temperatūros matuoklis. Juk tokiame automobilyje, turinčiame 400 AG momentinių kuro sąnaudų rodyklė nėra itin aktuali, o informacija apie tepalą – vertingesnė.
Daugiau informacijos ir „BMW M5 E39" nuotraukų.