Žiemos šventėms praūžus, mėgstame pabumbėti, kuomet kavinėse ar parduotuvėse dar išgirstame kalėdines dainas. Vitrinose netyčia užsilikusios dekoracijos labiau kelia liūdesį nei malonius prisiminimus apie šventinį laikotarpį. Deja, dirbtinis džiaugsmas ir euforija ateina ir išeina, dažnai palikdami kaltę dėl daugybės išleistų pinigų, persivalgymo ir „persišventimo“. „Myliu Panda“ kampanija siūlo džiaugsmą, kuris pasilieka.
„Myliu Panda“ pristato filmuką, kuriame trumpa instrukcija, kaip prasmingai džiaugtis ne tik per šventes, bet ir visus ateinančius metus. Laimingi žmonės neskleidžia neapykantos ir neignoruoja jos apraiškų. Kiekvienas iš mūsų gali prisidėti prie aplinkos be neapykantos kūrimo ir blizgančios dekoracijos ar specialios datos kalendoriuje tam visai nebūtinos. Dalintis džiaugsmu ir dovanoti geras emocijas kitiems labai lengva ir tai galime daryti kiekvieną dieną.
„Myliu Panda“ nacionalinė džiaugsmo kampanija, grindžiama pozityviu mąstymu ir žmogaus teisių vertybėmis. Kampanija, vykdydama žmogaus teisių edukaciją bei patyčių prevenciją, siekia skatinti aktyvų jaunimo dalyvavimą, puoselėjant žmogaus teisių vertybes. Kampanijos simboliu pasirinkta panda kviečia džiaugsmo ir gerumo kasdienybėje nepaversti nykstančia rūšimi bei kurti visuomenę, paremtą tarpusavio supratimu ir įvairove.