2014 03 13

Nauja „Nike“ reklaminė kampanija su Zlatanu Ibrahimovičiumi: „Išdrįsk zlatinti“

Sportinės aprangos gamintoja kompanija „Nike“ sukūrė naują reklaminę kampaniją su Švedijos futbolo žvaigžde Zlatanu Ibrahimovičiumi, kuris reklamos veidu pasirinktas ne šiaip sau. Reklamos šūkis „Dare to Zlatan“ reiškia išdrįsk dominuoti, nes žodis Zlatan yra įtrauktas į švedų kalbos žodyną kaip veikzmažodis, reiškiantis „dominuoti“.
Tavo orumo praradimo proga
Tavo orumo praradimo proga / facebook.com/ZlatanIbrahimovic nuotr.

Sportinės aprangos gamintoja kompanija „Nike“ sukūrė naują reklaminę kampaniją su Švedijos futbolo žvaigžde Zlatanu Ibrahimovičiumi, kuris reklamos veidu pasirinktas ne šiaip sau. Reklamos šūkis „Dare to Zlatan“ reiškia išdrįsk dominuoti, nes žodis Zlatan yra įtrauktas į švedų kalbos žodyną kaip veiksmažodis, reiškiantis „dominuoti“.

Taigi, norėdami tai išversti į lietuvių kalbą, turime pasitelkti ir šiek tiek humoro – „Išdrįsk zlatinti“.

„Kad galėtum būti Zlatanu, turi sulaužyti keletą taisyklių ir susirasti priešų. Turi pažinti chaosą, paklusti instinktams ir nieko nedaryti saugiai. Turi išmokti būti mylimas, nekenčiamas ir viskas, kas telpa tarp šių dviejų žodžių“, – skelbiama „Nike“ interneto svetainėje.

Prie to pridedamos ir šešios reklamos, kuriose pieštas Z.Ibrahimovičius atsiprašo varžovų, kurie jam neprilygo.

VIDEO: 50 geriausių įvarčių
VIDEO: Zlatano Ibrahimovičiaus įvartis į Italijos vartus
VIDEO: Zlatano Ibrahimovičiaus įvartis į Anglijos vartus

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų