Latvijos socialiniuose tinkluose plinta raginimas boikotuoti prekybos tinklo „Maxima“ parduotuves.
Užrašas ant plakato skelbia: pirk, valgyk, prisijunk. Plakato kūrėjai tokiu būdu sarkastiškai kviečia prisijungti prie žuvusių. Tai – socialinės eismo saugumo kampanijos „Gerk, vairuok, prisijunk“ parodija.
Pasak viešųjų ryšių specialistų, daugiau nei pusšimčio aukų atminimas dar ilgai bus siejamas su „Maximos“ vardu. O ilgalaikę visų su tragedija susijusių įmonių reputaciją nulems ne tik tyrimo išvados, bet ir dabar vykdoma komunikacija.
Primename, kad „Maxima“ beveik dviems dešimtims vaikų, netekusiems savo tėvų, pažadėjo skirti finansinę paramą. Vidutinės algos dydžio pašalpos jiems bus mokamos iki pilnametystės.