Didžiausias pasaulyje kavos gėrimų tinklas „Starbucks“ atlieka rinkos tyrimus ir artimiausiu metu žada priimti sprendimą dėl žengimo į Baltijos rinką. Jei daugiau nei 13.000 kavinių turintis „Starbucks“ tinklas apsispręstų kovoti dėl Baltijos rinkos, plėtra į šį regioną prasidėtų būtent Lietuvoje.
Pasak nekilnojamo turto agentūros Remax Capital, „Starbucks“ žvilgsnis į Lietuvą neatsitiktinis. „Lietuva yra geriausias strateginis pasirinkimas žengiant į Baltijos kavos gėrimų rinką. Kelios kavinės Lietuvoje būtų puikus Baltijos rinkos indikatorius“, - sakė Remax Lietuva brokeris Romualdas Snieška. Pasak R. Snieškos, Lietuvoje ir Latvijoje būtų atidarytos 4-7 kavinės.
„Starbucks“ ketinimus žengti į Lietuvą ir Latviją patvirtino ir didžiausio šiuo metu Vilniaus centre nuomojamo pastato, kur anksčiau buvo įsikūręs „Grand Casino World“, bendrasavininkė Sigita Ragaišytė: „Kalbos, kad mumis domisi „Starbucks“ – ne naujiena. Nors, detalių atskleisti negaliu, bet, kaip suprantu, dalį mūsų patalpų užimtų viena iš „Starbucks“ kavinių. Tačiau S. Ragaišytė prognozuoti, kada „Starbucks“ pradės plėtrą, nesiryžo: „Tiek su „Starbucks“, tiek su kitais potencialiais nuomininkais deriname pozicijas ir vis dar ieškome geriausios nuomininkų kombinacijos“.
„Starbucks Corporation“ veikia 40–yje šalių, turi virš 13 000 kavinių. Be kavos, Starbucks yra ir įvairių ledų prekės ženklas. Su Hear Music prekiniu ženklu kompanija nuo 1999 m. užsiima ir muzikos leidyba bei prekyba, o Starbucks Entertainment (nuo 2006 m.) – kino bei knygų verslu.
Pranešti klaidą
Sėkmingai išsiųsta
Dėkojame už praneštą klaidą